Команда маркетологів Черкаського державного технологічного університету «Без МАРКИ» в складі: Марка Дьордяя, Едуарда Кучеренка, Олега Прядки, Сергія Фещенка, Ірини Осадчої, Яни Черніченко і Аліни Баланюк, взяла участь у проекті «Рекламний полігон» (зима, 2018), який відбувся в Києві 27 – 28 лютого 2018 року у форматі креатив-батлу.
Протягом 24 годин студентам потрібно було розробити рекламну кампанію за двома брифами:
• Навчально-виробничий центр «Rest.Art.Kitchen»
• Освітня он-лайн – платформа #Youth Empowered Digital Hub (створена Coca-Cola HBC)
Цьогорічний креатив-батл «Рекламний полігон» зібрав 24 команди з різних регіонів України, які представляли 48 проектів за двома брифами.
Роботи оцінювалися високопрофесійним незалежним журі, головою якого виступив креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine Костянтин Шнайдер.
Команда маркетологів «Без МАРКИ», вперше взявши участь у рекламному турнірі такого формату, посіла ІІ місце за розробку проекту рекламної кампанії навчально-виробничого центру «Rest.Art.Kitchen».
Вітаємо наших талановитих та креативних студентів з перемогою!