16 червня відбулося розширене засідання кафедри економічної кібернетики та маркетингу за участю основних стейкхолдерів кафедри з приводу забезпечення процедури моніторингу та періодичного оновлення освітньо-наукової програми 075 «Маркетинг»:
Сергія Корнієнка – першого віце-президента Черкаської торгово-промислової палати;
Сергія Даниленка – заступника директора Департаменту регіонального розвитку Черкаської обласної державної адміністрації, начальника управління планування регіонального розвитку;
Марини Пустовгар – головного спеціаліста відділу інформаційного забезпечення Черкаської міської ради;
Олександра Стручка – здобувача третього освітньо-наукового рівня ОНП 075 «Маркетинг», керуючого магазином №54 ТОВ «ТРАШ», м. Київ.
До порядку денного було винесено обговорення питань оновлення навчальних траєкторій освітньо-наукової програми 075 «Маркетинг», що враховують наукові інтереси здобувачів і формують систему наукових знань щодо проблематики наукових досліджень. Також в процесі обговорення було вивчено думку стейкхолдерів щодо розвитку у здобувачів додаткових професійно-практичних компетентностей, орієнтованих на вимоги сучасного ринку.
Всі стекхолдери були одностайні в думці про те, що головними перевагами успішного науковця, здатного зробити вагомі прогресивні внески в розвиток освітньо-наукового середовища регіону є:
- Системне мислення (здатність ідентифікувати складні системи й працювати з ними)
- Науково-критичне та аналітичне мислення
- Здатність до наукового обґрунтування ринкових процесів
- Науково-проєктивний підхід в маркетинговому управлінні
- Розуміння інформаційних технологій, процесів і ринкової ситуації в різних суміжних і окремих галузях
- Багатомовність і мультикультуралізм та ін.
Представники компаній і підприємств висловили підтримку напрямку розвитку кафедри, відзначили її сильні сторони та виказали готовність до подальшої співпраці.



