16 квітня 2021 року кафедрою економічної кібернетики та маркетингу в дистанційному режимі було проведено круглий стіл зі стейкхолдерами ОНП “Маркетинг”, метою якого було залучення до продуктивної та конструктивної дискусії стейкхолдерів (представників органів влади, бізнесу, академічної спільноти, здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг») щодо удосконалення освітньої та освітньо-наукової програми здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг».
В заході взяли участь науково-педагогічні працівники кафедри економічної кібернетики та маркетингу і кафедри менеджменту та бізнес-адміністрування ЧДТУ, здобувачі вищої освіти, роботодавці. Серед запрошених гостей були присутні зовнішні стейкхолдери:
- Даниленко Сергій Миколайович – заступник директора-начальник управління регіонального розвитку Департаменту регіонального розвитку Черкаської обласної державної адміністрації;
- Корнієнко Сергій Анатолійович – перший віце-президент Черкаської торгово-промислової палати, м. Черкаси;
- Поліщук Андрій Сергійович – начальник відділу реклами та дизайну міського середовища управління планування та архітектури Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради;
- Крупка Віталій Іванович – директор ТОВ «Бон Буассон Беверідж», м. Черкаси;
- Маслак Ольга Іванівна – д.е.н., професор, академік Академії економічних наук України, завідувач кафедри економіки Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського;
- Буднікевич Ірина Михайлівна – д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку Чернівецького національного університету імені Ю. Федьковича;
- Заблодська Інна Володимирівна – д.е.н., професор, заслужений економіст України, завідувач відділу проблем міжрегіонального співробітництва ДУ «Інститут економіко-правових досліджень імені В.К. Мамутова НАН України».
Модератор заходу – д.е.н., професор, завідувач кафедри економічної кібернетики та маркетингу Черкаського державного технологічного університету, гарант освітньо-наукової програми «Маркетинг» зі спеціальності 075 «Маркетинг» Коломицева Олена Віталіївна.
Під час зустрічі було розглянуто і обговорено широке коло питань, що стосуються: напрямів співпраці закладів вищої освіти з органами місцевого самоврядування та бізнес-структурами; формування сучасних компетентностей здобувачів вищої освіти; методів активізації здобувачів в умовах сучасних викликів; академічної мобільності здобувачів вищої освіти.
У ході виступів та обговорення ОНП третього (освітньо-наукового) рівня було відмічено досить високий її потенціал, відповідність науковим інтересам здобувачів вищої освіти та спроможність забезпечити їх повноцінну підготовку до дослідницької та викладацької діяльності. Стейкхолдери акцентували увагу на важливості та необхідності подальшого розвитку ОНП «Маркетинг», як єдиної в регіоні науково-освітньої програми зі спеціальності 075 «Маркетинг».
Стейкхолдери акцентували увагу на важливості набуття здобувачами третього освітньо-наукового рівня вищої освіти навиків розробки та виведення на ринок стартап-проєктів, що є однією зі складових інноваційної економіки; необхідності розширення діапазону наукових досліджень, враховуючи агрегацію знань суміжних спеціальностей (менеджменту, управління проєктами); розуміння методології наукових досліджень та використання знань у практичній діяльності.
Представники наукової спільноти, д.е.н., професор Заблодська І.В., д.е.н., проф. Буднікевич І.М. та д.е.н., проф. Маслак О.І. були одностайні в тому, що надзвичайно важливою цінністю для сучасного здобувача є критичне та аналітичне мислення, вміння відстоювати власну думку та презентувати власні дослідження.
Пропозиції стейкхолдерів слугуватимуть основою для удосконалення змісту освітньої та освітньо-наукової програми спеціальності 075 «Маркетинг» Черкаського державного технологічного університету.