На кафедрі економічної кібернетики та маркетингу відбулася студентська науково-практична конференція

У межах проведення Днів студентської науки в Черкаському державному технологічному університеті, 23 квітня на кафедрі економічної кібернетики та маркетингу відбулася студентська науково-практична конференція, яка об’єднала здобувачів освіти, науковців та викладачів задля обговорення актуальних питань сучасного маркетингу.
Учасники конференції представили свої доповіді, присвячені широкому колу тем, від цифрових технологій у брендингу до актуальних трендів споживчої поведінки та інновацій у сфері просування товарів і послуг. Молоді дослідники мали змогу поділитися результатами власних наукових інтересів, отримати зворотний зв’язок і взяти участь у фаховій дискусії.
Подібні заходи не лише стимулюють інтерес до наукової діяльності, але й сприяють розвитку критичного мислення, формуванню професійних компетентностей і зміцненню зв’язку між освітою та практикою.
За результатами виступів, переможцями студентської науково-практичної конференції стали:
І місце: Ярослав Яшний (гр. МКМ-24), науковий керівник – д.е.н., проф. Олена Коломицева; Анастасія Садовська (гр. МК-217), науковий керівник – д.е.н., проф. Лідія Васильченко; Іванна Діброва (гр. МК-237-1), науковий керівник ст.викладач Наталія Шевченко.
ІІ місце: Олівія Куллаб (гр. МКм-24), науковий керівник – к.е.н., доц. Тетяна Бурцева; Вікторія Бублик (гр. МК-237-1), науковий керівник – к.е.н. Анжеліка Боковня.
ІІІ місце: Тетяна Умрихіна (гр. МКМ-24), науковий керівник – к.е.н., доц. Сергій Пепчук; Ганна Трохименко (гр. МК-246-2), науковий керівник – ст.викладач Наталія Шевченко.
Кафедра економічної кібернетики та маркетингу щиро дякує всім учасникам конференції за активність, цікаві ідеї та змістовні обговорення, а також бажає нових звершень у науковому просторі!