

В об’єктиві традицій нашого клубу_______________________________________________________________________________________
ПОСВЯТА ЗДОБУВАЧІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ
Ми розуміємо, наскільки важливо кожному здобувачу-першокурснику стати частиною команди і підтримувати дружні взаємовідносини з колективом. Тому нам важливо вдихнути в кожного здобувача натхнення, заразити командним духом і бажанням єдності протягом багатьох років навчання. І все це ми намагаємось реалізовувати через щорічні зустрічі у неформальній обстановці, об’єднуючи здобувачів різних освітніх рівнів в єдиний простір конкурсів та ігор.
КРЕАТИВ-БАТТЛ, ПРИСВЯЧЕНИЙ ДНЮ МАРКЕТОЛОГА
Щороку кафедра економічної кібернетики та маркетингу залучає здобувачів до інтелектуальних і креативних змагань у форматі креатив-баттл до Дня маркетолога. Цей неймовірно цікавий захід дозволяє здобувачам проявити свої креативні здібності в рамках командних змагань. Команди-переможці отримують призи, а решта учасників – позитивні емоції і досвід працювати в незвичайних ситуаціях.
РЕКЛАМА ФЕСТ І ЗУСТРІЧІ ЗІ ШКОЛЯРАМИ
Маркетинг неймовірний! І ми бажаємо познайомити з ним молоде покоління, яке ще тільки починає замислюватись над майбутньою професією. Тому ми запрошуємо школярів ознайомитись з особливостями та умовами навчання за спеціальністю «Маркетинг», надаємо їм можливість проявити свої здібності, приймаючи участь у конкурсі «Реклама фест»
«Досліджуй і розвивайся»

Студенти спеціальності «Маркетинг» беруть активну участь у маркетингових дослідженнях, що проводяться кафедрою економічної кібернетики та маркетингу за актуальними науковими темами. Ці дослідження охоплюють широке коло питань, пов’язаних із сучасними тенденціями, інноваціями та викликами маркетингової сфери, та сприяють не лише розвитку кафедральної наукової бази, але й професійному зростанню студентів.
Традиція «Досліджуй і розвивайся» має на меті:
1. Поглиблення наукового інтересу. Залучення студентів до досліджень розвиває їхню зацікавленість у науковій діяльності та сприяє формуванню критичного мислення.
2. Застосування знань на практиці. Участь у дослідженнях дозволяє студентам застосовувати отримані теоретичні знання у реальних наукових і практичних проєктах.
3. Розвиток професійних навичок. Студенти отримують досвід формулювання дослідницьких гіпотез, збору даних, їх аналізу та презентації результатів.
Ця традиція допомагає інтегрувати студентів у наукову спільноту кафедри, мотивуючи їх до активної участі у вирішенні актуальних маркетингових завдань.
«Відкритий маркетинг»
