Ганжала Ірина Володимирівна

Кандидат економічних наук, доцент
доцент кафедри економічної кібернетики та маркетингу

18006, м. Черкаси, бул. Шевченка 460
роб.тел.:   +380 (472) 511-581
e-mail:    [email protected]
корпоративний e-mail:   [email protected]


Науково-педагогічна біографія

Закінчила Черкаський державний технологічний університет.
З 2007 року – викладач, старший викладач кафедри економічної кібернетики та маркетингу Черкаського державного технологічного університету.
2013 рік – захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук
2014 рр. – доцент кафедри економічної кібернетики та маркетингу Черкаського державного технологічного університету.


Основні дисципліни, що викладаються

Маркетингові дослідження, екологічний маркетинг, сучасні маркетингові технології, маркетингова товарна політика.

Сфера наукових інтересів

Науково-практичні основи формування сталого розвитку регіону


Основні наукові досягнення та здобутки

Автор понад 50 наукових та навчально-методичних праць, в т.ч.  навчальний посібник, 2 монографії; 27 статей у наукових фахових виданнях, 25 міжнародних науково-практичних конференцій; 18 навчально-методичних праць.


Основні наукові праці

  1. Горяна І.В. Економіко-математичне моделювання як фактор економічного зростання підприємства/ Т.І. Бурцева, Л.С. Васильченко, І.В. Горяна//Науковий вісник Львівського  національного університету  ветеринарної  медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького. – Львів: ЛНУВМБТ імені С.З. Гжицького, 2015.– №1 (61), частина 4, том 17. – С. 178–183. − (Серія: Економічні науки).
  2. New personnel technologies usage in the family business management Tetyana Palonna, Iryna Goryana, Lidiya Vasilchenko, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas Zarządzanie, Т17, №1 –  2016, р. 253-260
  3. Горяна І.В. Перспективи розвитку маркетингових екологічних інновацій/ О.В. Коломицева,  Л.С. Васильченко, І.В. Горяна// Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. – Черкаси: ЧДТУ, 2016. − Вип. 42. − Ч. І. – С. 96–102. − (Серія: Економічні науки).
  4. Горяна І.В. Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням екологічних трендів / О.В. Коломицева, І.В. Горяна, Л.С. Васильченко// Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. – Черкаси: ЧДТУ, 2016. − Вип. 42. − Ч. І. – С. 34–40. − (Серія: Економічні науки).
  5. Goryana I. Features and prerequisites for the formation of the eastern europe environmentally friendly products market / Goryana I., Palonna T., Vasilchenko L.// Slovak international scientific journal−Slovakia, 2017. −№7.−VOL.2.−p.34-37.
  6. Кравченко О. В., Ганжала І. В., Манн Р. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій як умова інноваційного навчання фахівців економічного спрямування: закордонний досвід / О.В.Кравченко, І.В. Ганжала, Р.В. Манн // Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Київ, Україна, Інформаційні технології і засоби навчання , 2020.- №12.- С.145-162. (Web of science)
  7. Ганжала І.В., Пальонна Т.А., Боковня А.О, Березюк-Рибак І.Р. Особливості впровадження інновацій в екологічному маркетингу малих та середніх підприємств. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки, Випуск 67. 2022. с. 97-104
  8. Ганжала І.В., Боковня А.О., Пепчук С.М., Бурцева Т.І., Використання методів проєктного менеджменту при реалізації стратегічних маркетингових рішень підприємствами малого бізнесу. Збірник наукових праць ЧДТУ. Серія: Економічні науки. Випуск 68. 2023. С. 5-18.
  9. Ганжала І.В., Березюк-Рибак І.Р., Ільченко Н. В. Роль креативних індустрій у контексті інноваційного розвитку України. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки, Випуск 68. 2023. с. 102-111
  10. Пепчук, С., Бурцева, Т., Ганжала, І. (2024). Порівняльний аналіз моделей та методів управління маркетинговими проектами. Економічний простір, (190), С. 28-32.
  11. Ганжала І.В., Пепчук С.М., Шевченко Н.В. Тенденції розвитку маркетингової комунікації в Україні. Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор». Випуск 2 (75) 2024. С. 10-14.
  12. Шевченко Н.В., Ганжала І.В. Адаптація цінових стратегій підприємств до кризових викликів на основі маркетингових досліджень. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. Том 326 №1, Хмельницький, 2024. С. 273-279.

Монографії

  1. Управління сталим регіональним розвитком в умовах глобальних протиріч: монографія / О. В. Коломицева, І. В. Горяна, Л. С. Васильчено — Черкаси:ЧДТУ, 2015. — 242 с.
  2. Васильченко Л.С., Горяна І.В., Коломицев А.О. Формування та розвиток регіональних господарських комплексів на основі мережевих структур: монографія / Л.С. Васильченко, І.В. Горяна, А.О. Коломицев; За загальною ред. проф. Качали Т.М. — Черкаси: ЧДТУ, 2015. — 214 с.

Навчальний посібник

1. Коломицева О.В., Боковня А.О.,  Бурцева Т.І.,  Горяна І.В. та їн. Маркетинг: теорія і практика: навч.посіб. / О.В. Коломицева, А.О. Боковня,  Т.І. Бурцева,  І.В. Горяна та їн.; за ред. проф. О.В. Коломицевої. – Черкаси: Вертикаль, видавець С.Г. Кандич, 2016. –335 с. (автор розділів 12, 14 та 15).

2. Маркетингова товарна політика. Навчальний посібник / О.В.Коломицева, І.В. Ганжала, Л.С. Васильченко – Черкаси : ЧДТУ, 2018 р. – 172 с.


Участь у конференціях

20 міжнародних науково-практичних конференцій