Сергієнко Олександр Анатолійович

Старший викладач кафедри економічної кібернетики та маркетингу

18006, м. Черкаси, бул. Шевченка 460, каб.205-2 корпус
e-mail:    [email protected]
корпоративний e-mail: [email protected]


Науково-педагогічна біографія

2014р. –  лаборант кафедри економічної кібернетики та маркетингу ЧДТУ;

2017р. – закінчив Черкаський державний технологічний університет;
2017р. – викладач кафедри економічної кібернетики та маркетингу ЧДТУ;
2017р. – здобувач ступеня доктора філософії (PhD) спеціальності 075 Маркетинг;

2021р. – по т.ч. старший викладач кафедри економічної кібернетики та маркетингу ЧДТУ. 


Основні дисципліни, що викладаються

Маркетинг, маркетингова товарна політика, інфраструктура товарного ринку, рекламний креатив, мерчандайзинг.


Сфера наукових інтересів

Маркетингова діяльність підприємств, позиціонування продукції аграрних підприємств, маркетингові дослідження, маркетингові комунікації та цінова політика підприємств в умовах конкуренції.


Підвищення кваліфікації

Centre for European Reforms Studies a.s.b.i. Grand Duchy of Luxembourg від 04.06.2021., 6 кредитів ECTS (180 год.)

Сфера наукових інтересів

Маркетингова діяльність підприємств, позиціонування аграрних підприємств, маркетингові дослідження, маркетингові комунікації та цінова політика підприємств в умовах конкуренції.

Основні наукові досягнення та здобутки

Автор 38 наукових та навчально-методичних праць, в т.ч. 13 статтей у наукових фахових виданнях; 11 міжнародних науково-практичних конференцій; 14 навчально-методичних праць.

Основні наукові праці

  1. Subotina J., Sergienko A. Approaches to agricultural enterprises positioning. Three Seas Economic Journal. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2021. Vol. 2. No. 1. P. 85–91 (Index Copernicus) https://doi.org/10.30525/2661-5150/2021-1-14
  2. Григор О. О., Сергієнко О. А., Суботіна Ю. О. Особливості позиціонування продукції аграрних підприємств. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. 2019. Вип. 54. С. 86–93. https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.54.2019.178558
  3. Білик В. В., Сергієнко О. А., Крупенна І. А. Інструменти цифрового маркетингу в умовах трансформації комунікацій сучасної організації. Збірник наукових праць Чернівецького національного університету. Серія: Економіка. 2020. Вип. 825. С. 33–40.
  4. Коломицева О. В., Шевченко Н. В., Сергієнко О. А. Диференціація регіонів за рівнем продовольчого забезпечення із застосуванням кластерного аналізу. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. 2020. Вип. 56. C. 91–100. https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.56.2020.202027
  5. Creative solutions for agricultural products promotion / Shevchenko N. V., Sergienko O. A., Bokovnia A. O., Bereziuk-Rybak I. R. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. 2021. Вип. 63. C. 108–117. https://doi.org/10.24025/2306-4420.63.2021.248613
  6. Проданова Л. В., Якушев О. В., Сергієнко О. А. Аналіз ринку в контексті маркетингової товарної політики аграрних підприємств. Вісник Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького. Серія: Економічні науки. 2021. № 4. С. 55-63. https://doi.org/10.31651/2076-5843-2021-4-55-63
  7. Сергієнко О. А. Нові маркетингові технології просування товару. Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Економіка і менеджмент. 2021. Вип. 1 (87). С. 29–34. https://doi.org/10.32845/bsnau.2021.1.5
  8. Буднікевич І. М., Гавриш І. І., Сергієнко О. А. Strategic directions of brand support of German agricultural regions with the tools of the partnership concept of territorial marketing. Time description of economic reforms. 2024. № 2. С. 92–101. https://doi.org/10.32620/cher.2024.2.11
  9. Serhienko О., Kaniuka О. Features of the formation of the positioning strategy of agricultural enterprises. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. 2023. Вип. 71. C. 99–106. https://doi.org/10.62660/ebcstu/4.2023.99
  10. Сергієнко О. А. Особливості та роль маркетингу аграрних підприємств в контексті їх конкурентного розвитку. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. 2024. Т. 330. № 3. С. 436–444. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-330-69
  11. Коломицева О. В., Шевченко Н. В., Сергієнко О. А. Оптимізація стратегії STP-маркетингу аграрних компаній регіону на основі штучного інтелекту та принципів smart-спеціалізації. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. 2024. Т. 332 № 4. С. 441–446. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-67
  12. Сергієнко О. А. Маркетплейси як напрямок маркетингової підтримки розвитку мультифункціональних аграрних підприємств в Україні. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. 2024. Т. 334. № 5. С. 288–294. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-42
  13. Слинько М.Ю., Сергієнко О. А. Інтеграція мерчандайзингу та рекламного креативу для підвищення ефективності підприємства. Development Service Industry Management. 2024Т. 4. С. 282–287https://doi.org/10.31891/dsim-2024-8(43)

 

Перелік нагород та заохочень

Грамота Черкаського державного технологічного університету (2015р.), 

Подяка Департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації (2015р.),

Грамота Управління у справах сім’ї, молоді та спорту Черкаської обласної державної адміністрації (2016р.),

Почесна  грамота  Черкаського державного технологічного університету (2017р.),  

Подяка Черкаського державного технологічного університету (2018р.), 

ГрамотаЧеркаського державного технологічного університету (2022р.),

Почесна грамота Управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації (2024р.)