27 травня 2021 року кафедрою економічної кібернетики та маркетингу в дистанційному режимі було проведено круглий стіл «Маркетинг: новітнє бачення розвитку та взаємодії», метою якого було залучення до продуктивної та конструктивної дискусії стейкхолдерів (представників органів влади, бізнесу, академічної спільноти, здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг») щодо удосконалення освітньої професійної програми за спеціальністю 075 «Маркетинг».
В заході взяли участь науково-педагогічні працівники кафедри економічної кібернетики та маркетингу ЧДТУ, здобувачі першого (балаврського) рівня вищої освіти, роботодавці. Серед запрошених гостей були присутні зовнішні стейкхолдери:
- Даниленко Сергій Миколайович– заступник директора-начальник управління регіонального розвитку Департаменту регіонального розвитку Черкаської обласної державної адміністрації;
- Корнієнко Сергій Анатолійович– перший віце-президент Черкаської торгово-промислової палати, м. Черкаси;
- Поліщук Андрій Сергійович – начальник відділу реклами та дизайну міського середовища управління планування та архітектури Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради;
- Бобро Сергій Васильович – керівник маркетингового відділу ТОВ «Технодар Плюс», м. Черкаси;
- Буднікевич Ірина Михайлівна – д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку Чернівецького національного університету імені Ю. Федьковичає.
Модераторами заходу – д.е.н., професор, завідувач кафедри економічної кібернетики та маркетингу Черкаського державного технологічного університету Коломицева Олена Віталіївна та гарант освітньо-професійної програми «Маркетинг» зі спеціальності 075 «Маркетинг» Васильченко Лідія Сергіївна.
Під час зустрічі було розглянуто і обговорено широке коло питань, що стосуються: напрямів співпраці закладів вищої освіти з органами місцевого самоврядування та бізнес-структурами; формування сучасних компетентностей здобувачів вищої освіти; методів активізації здобувачів в умовах сучасних викликів; академічної мобільності здобувачів вищої освіти.
У ході виступів та обговорення ОПП першого (бакалаврського) рівня було відмічено досить високий її потенціал, відповідність професійним інтересам здобувачів вищої освіти та спроможність забезпечити їх повноцінну підготовку до дослідницької та викладацької діяльності. Стейкхолдери акцентували увагу на важливості та необхідності подальшого розвитку ОПП «Маркетинг» та її удосконалення. З пропозицією необхідності вивчення розвитку регіонального маркетингу виступив начальник відділу реклами та дизайну міського середовища управління планування та архітектури Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради Поліщука А.С., на його думку «…вдало проведена політика просування території є ефективним методом підтримки регіонального розвитку, залучення інвестицій і сприяння інноваціям».
Представники наукової спільноти, д.е.н., проф. Буднікевич І.М. були одностайні в тому, що надзвичайно важливою цінністю для сучасного здобувача є критичне та аналітичне мислення, вміння відстоювати власну думку та презентувати власні дослідження.
Пропозиції стейкхолдерів слугуватимуть основою для удосконалення змісту ОПП «Маркетинг» Черкаського державного технологічного університету.


