Методичне забезпечення до курсових, кваліфікаційних робіт та практики Методичні рекомендації до виконання та захисту кваліфікаційної роботи бакалавра для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до проходження першої виробничої практики для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до проходження другої виробничої практики для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до проходження переддипломної практики для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до проходження «Третьої виробничої практики» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг інновацій» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетингова товарна політика» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичне забезпечення лабораторних та практичних робіт Методичні рекомендації до лабораторних робіт з дисципліни «Дизайн реклами» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до лабораторних робіт з дисципліни «Економіко-математичні методи та моделі в маркетингу» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Логістика» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до лабораторних робіт з дисципліни «Застосування інформаційних засобів і цифрова трансформація» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до лабораторних робіт з дисципліни «Інтернет-маркетинг та CRM-системи» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Поведінка споживача» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Вступ до фаху» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Регіональний маркетинг» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Маркетингові комунікації» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Маркетинг» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до практичних робіт дисципліни «Рекламний креатив» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до практичних з дисципліни «Мерчандайзинг» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до практичних робіт дисципліни «Маркетингова товарна політика» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні Рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Електронна комерція» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» усіх форм навчання Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» усіх спеціальностей та освітніх програм Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Економічний механізм маркетингу» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» усіх спеціальностей та освітніх програм Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Маркетинг послуг» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» усіх спеціальностей та освітніх програм Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Математичні моделі в менеджменті та маркетингу» для здобувачів освітнього рівня «магістр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Економетричні методи прогнозування ринкового попиту» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» усіх форм навчання Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Маркетинг інновацій» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичне забезпечення самостійних робіт Методичні рекомендації до самостійного вивчення дисципліни «Дизайн реклами» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до самостійного вивчення дисципліни «Поведінка споживача» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Економіко-математичні методи та моделі в маркетингу» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Логістика» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Інтернет-маркетинг та CRM-системи» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Застосування інформаційних засобів і цифрова трансформація» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Вступ до фаху» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Регіональний маркетинг» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Маркетингові комунікації» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до самостійного вивчення дисципліни «Маркетинг» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до самостійних робіт з дисципліни «Мерчандайзинг» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до самостійного вивчення дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до самосційних робіт з дисципліни «Рекламний креатив» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Електронна комерція» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» усіх форм навчання Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» усіх спеціальностей та освітніх програм Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Економічний механізм маркетингу» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» усіх спеціальностей та освітніх програм Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Маркетинг послуг» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» усіх спеціальностей та освітніх програм Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Математичні моделі в менеджменті та маркетингу» для здобувачів освітнього рівня «магістр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Економетричні методи прогнозування ринкового попиту» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до самостійних робіт з дисципліни «Маркетингова товарна політика» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг»освітньої програми «Маркетинг» усіх форм навчання Методичні рекомендації до самостійних робіт з дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» усіх форм навчання Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Маркетинг інновацій» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» усіх форм навчання Методичне забезпечення контрольних робіт Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Економіко-математичні методи та моделі в маркетингу» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» заочної форми навчання Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Логістика» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» заочної форм навчання Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» заочної форм навчання Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Інтернет-маркетинг та CRM-системи» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» заочної форми навчання Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетинг інновацій» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» заочної форми навчання Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Поведінка споживача» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» заочної форми навчання Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетингові комунікації» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» заочної форм навчання Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» заочної форм навчання Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Маркетингова товарна політика» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» заочної форм навчання Методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни «Рекламний креатив» для здобувачів освітнього рівня «бакалавр» зі спеціальності 075 «Маркетинг» освітня програма «Маркетинг» заочної форм навчання