Вітаємо з професійним святом всіх HR-менеджерів. Підбір, комплектація й управління штатом співробітників – справа, що лежить в основі успіху компанії. …
Святкова інавгурація нового 2019/2020 навчального року відбулася!
Святкова інавгурація нового 2019/2020 навчального року відбулася! Нову сторінку в історії ЧДТУ уже відкрито! Раді вітати наших студентів-першокурсників із входженням …
Вітаємо з перемогою!
Випускник кафедри економічної кібернетики та маркетингу Олександр Шепотін здобув бронзову нагороду у турнірі IFBB Diamond Cup Serbia. Вітаємо з перемогою!
4-5 квітня студенти – маркетологи ЧДТУ відвідали м. Одесу
4-5 квітня студенти – маркетологи ЧДТУ відвідали м. Одесу⚓️⛱☀️. Студенти 4 курсу – Тетяна Северин, Олексій Боярчук та Богдан Постоленко …
Маркетологи ЧДТУ зустрілися із керівниками SMM агенції MORE та Черкаської школи підприємництва SMRNK
Маркетологи ЧДТУ зустрілися із керівниками SMM агенції MORE та Черкаської школи підприємництва SMRNK
Kонкурс «Creative students battle – 2018»
Неймовірно цікава, захоплююча подія, організована кафедрою економічної кібернетики та маркетингу відбулася 20 грудня в стінах Черкаського державного технологічного університету – …
Команда «Без Марки» прийняла участь у щорічному Українському творчому конкурсі «Рекламний Полігон
Команда «Без Марки» прийняла участь у щорічному Українському творчому конкурсі «Рекламний Полігон (осінь, 2018)», що проходив 23-24 листопада у місті …
Відбувся ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Економічна кібернетика»
25-27 квітня 2018 року у Львівському навчально-науковому інституті ДВНЗ «Університет банківської справи» відбувся ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни …
До Дня студента в ЧДТУ нагородили найактивніших студентів та кураторів академічних груп
Щиро вітаємо наших студентів, Дьордяя Марка та Осяна Карена з відзнаками: Дьордяя Марка, студента 3 …
На кафедрі економічної кібернетики та маркетингу відбувся 1 етап ТРЕНІНГ-СЕМІНАРУ «СУЧАСНІ ТРЕНДИ РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ»
22.10-26.10 на кафедрі економічної кібернетики та маркетингу відбувся 1 етап ТРЕНІНГ-СЕМІНАРУ «СУЧАСНІ ТРЕНДИ РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ», який було присвячено питанням формування …