Боковня Анжеліка Олегівна

Кандидат економічних наук
Доцент кафедри економічної кібернетики та маркетингу


18006, м. Черкаси, бул. Шевченка 460
роб.тел.:   +380 (472) 515-581
e-mail:    [email protected]
корпоративний e-mail:   [email protected]


Науково-педагогічна біографія

Закінчила Черкаський державний технологічний університет.
2009-2010рр. – асистент кафедри управління проектами Черкаського державного технологічного університету.
2011 – 2013 рр.– викладач кафедри бухгалтерського обліку і аудиту Черкаського державного технологічного університету. 2013 рік – захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук
З 2013 року – старший викладач кафедри економічної кібернетики та маркетингу Черкаського державного державного технологічного університету
з 2017 року – доцент кафедри економічної кібернетики та маркетингу Черкаського державного технологічного університету.


Основні дисципліни, що викладаються

Стратегічний маркетинг; маркетинговий менеджмент; бренд-менеджмент; маркетинг в галузях і сферах діяльності; управління цінами; управління ризиками в реальному секторі економіки.


Сфера наукових інтересів

Стратегічні напрями інноваційного розвитку регіонів; функціонування і розвиток ринку органічної продукції; маркетингові засади розвитку підприємств агропромислового комплексу.

Основні наукові досягнення та здобутки

Автор понад 40 наукових та навчально-методичних праць, в т.ч. 2 навчальні посібники; 13 статей у наукових фахових виданнях; 9 міжнародних науково-практичних конференцій; 16 навчально-методичних праць.

Основні наукові праці

1. Development of organic food market with the use of ecological marketing tools / Olena Kolomytseva, Angelica Bokovnya, Nataliia Shevchenko / Proceedings of the 2st International Conference Contemporary Issues in «Theory and Practice of Management»(Czestochowa, Poland, April 19-20, 2018).  – Czestochowa. – 2018. – P. __. (WoS)
2. Використання маркетингових комунікаційних технологій в інноваційному розвитку підприємств / Коломицева О.В., Боковня А.О. Бурцева Т.І. / Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки.  Вип. 42, ч. ІІ. Черкаси: ЧДТУ, 2016. С. 27-36.
3. Маркетингове управління методами економіко-математичного моделювання / Боковня А.О., Бурцева Т.І., Пальонна Т.А.,/ Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького . т. 19, № 76.  Львів: 2017. С. 15-18.
4. Мотивація економічної діяльності підприємств в сучасному ринковому середовищі / Коломицева О.В., Боковня А.О. / Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. Вип. 43, ч 1. Черкаси: ЧДТУ, 2016. С. 104-112
5. Інтеграція регіонального маркетингу в інноваційний розвиток регіонів у контексті глобалізації світової економіки / О.В. Коломицева,  А.О. Боковня. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie Tom 17 Zeszyt 1/2016. – Poland. – 2016. – Р. 49-65
6. Використання маркетингових комунікаційних технологій в інноваційному розвитку регіонів / А.О. Боковня / Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. – Черкаси, 2016. – Вип. 31. – Ч.1.
7. Прийняття стратегічних рішень у сфері маркетингу регіону / А.О. Яковлєва (А.О. Боковня) / Збірник наукових праць «Вісник ЧДТУ. Серія: Економічні науки». – 2014. – Випуск 37. – Ч.ІІІ. – С. 27-40.
8. Теоретичні аспекти оцінки ефективності виробництва молока  / А.О. Яковлєва (А.О. Боковня) / Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. – Черкаси, 2012. – Вип. 31. – Ч. 1. – С. 244-250.
9. Проблеми та основні напрями ефективного виробництва молока в Черкаській області / А.О. Яковлєва (А.О. Боковня) / Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. – Кіровоград, 2012. – Вип. 22. – Ч.2. – С. 235-244.
10. Стан молочного скотарства та основні тенденції розвитку виробництва молока в Черкаській області / В.М. Яценко, А.О. Яковлєва (А.О. Боковня) / Вісник аграрної науки Причорномор’я. – Миколаїв, 2012. – № 2 (66). – С. 25-36.
11. Вплив факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на підвищення конкурентоспроможності продукції підприємств молочної галузі / В.М. Яценко, А.О. Яковлєва (А.О. Боковня) / Наукові праці НУХТ. – Київ, 2012. – № 45. – С. 109-115.
12. Тенденції й перспективи розвитку основних господарських форм в молокопродуктовому підкомплексі / А.О. Яковлєва (А.О. Боковня) / Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. – Черкаси, 2011. – Вип. 29. – Ч. 2. – С. 214-220.
13. Використання маркетингових засобів у підвищенні конкурентоспроможності молока і молочної продукції / А.О. Яковлєва (А.О. Боковня) / Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. – Черкаси, 2011. – Вип. 27. – Ч.1. – С. 27-34.


Участь у конференціях

9 міжнародних науково-практичних конференцій

Перелік нагород та заохочень

Грамота ЧДТУ (2014 р.), Почесна грамота ЧДТУ (2016 р.)

Профілі науковця