Коломицева Олена Віталіївна

Доктор економічних наук, професор
Завідувач  кафедри економічної кібернетики та маркетингу

18006, м. Черкаси, бул. Шевченка 460
роб. тел.:   (0472) 51 15 81
e-mail:  [email protected]
корпоративний e-mail:   [email protected]


Основні етапи роботи

1987 – 2002 рр. Черкаський кооперативний економіко-правовий коледж,  викладач, викладач II, I категорії, викладач вищої категорії;
2003  – 2007 рр. Черкаський державний технологічний університет, викладач кафедри менеджменту;
2007 – 2010 рр. Черкаський державний технологічний університет, доцент кафедри менеджменту;
2010 – 2013 рр. ПВНЗ «Європейський університет» Черкаська філія, завідувач кафедрою економіки, обліку і аудиту;
2013 р.  – по т. ч. Черкаський державний технологічний університет, завідувач кафедри економічної кібернетики та маркетингу.


Сфера наукових інтересів

Територіальний маркетинг, позиціонування регіону,  маркетингове забезпечення агропродовольчого ринку, сучасні  маркетингові інструменти просування  продукції підприємств, маркетингові комунікації.


Основні наукові досягнення та здобутки

Автор та співавтор понад 220  наукових праць, з яких 100 – статей, в тому числі 8  в періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection, 4 навчальні посібники та 12 монографій, 75 навчально-методичних видань, 44 тез.


Основі дисципліни, що викладаються

«Маркетингові дослідження»  для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеня «бакалавр», «Бренд-менеджмент» для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеню «магістр»; «Управління брендом та бренд комунікацій» для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньо-наукового ступеня «доктор філософії».

Керівник переддипломної та наукової практик здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» освітніх ступенів «бакалавр» та «магістр».

З 2017 року – Гарант  освітньо-професійної програми спеціальності 075 «Маркетинг» наукового ступеню доктор філософії.


Підвищення кваліфікації

– 2015 р. – .Університет «Humanitas» (м. Сосновець, Польща). Тема стажування: «Нові технології в методиці проведення маркетингових дисциплін».

– 2017 р. – Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку. Тема стажування: «Стратегічне управління екологічним маркетингом».

– 2018 р. – Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, кафедра  моделювання економіки і бізнесу. Тема стажування: «Моделювання економічних процесів ринкової економіки».

– 2020 р. – Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку. Тема стажування: «Розробка маркетингої комунікаційної стратегії підприємства». Тема стажування: «Розробка маркетингої комунікаційної стратегії підприємства»


Участь в міжнародних проектах та держбюджетних темах

– 2012-2015 рр. учасник Міжнародного проекту «Лідерство та управління змінами у сфері вищої освіти»  (530621-TEMPUS-1-2012-1-BG-TEMPUS-JPGR);

– 16-18 грудня 2014 р. – учасник Семінару-тренінгу Інституту міжнародної освіти CIVIC, Дюссельдорф, Німеччина, Черкаський державний технологічний університет, м. Черкаси.

– 2014-2016 рр. учасник  Міжнародного проекту “Нова модель третього циклу вищої інженерної освіти у відповідності до рекомендацій Болонського процесу у Білорусі, Росії, Україні” (543724-TEMPUS-1-2013-1-LT-TEMPUS-JPCR);

– 2010-2013 рр. – виконавець НДР 3.1.5.63 «Схема (Прогноз) розвитку і розміщення продуктивних сил України та її регіонів (областей) на тривалу перспективу» (номер держреєстрації 0100U000657);

– 2010-2013 рр. – виконавець НДР III-7-06/90 «Економічний простір і динаміка розвитку продуктивних сил економіки України» (номер держреєстрації 0106U5264);

– 2010-2013 рр. –  виконавець НДР «Сучасний агропромисловий комплекс України та його роль у вирішенні продовольчого забезпечення регіонів України» (номер держреєстрації 0109U002741);

– 2011-2014 рр. – виконавець НДР «Регулювання сталого розвитку регіональних економічних систем в умовах трансформаційних змін» (номер держреєстрації 0111U002933);
– 2014-2016 р.р. – науковий керівник НДР «Управління еколого-економічним розвитком регіональної системи», номер державної реєстрації 0114U004827;

– 2017-2019 р.р. – виконавець проекту за темою: «Концептуальні засади глобального партнерства». № реєстрації 0117U000935. 01.01.2017-31.12.2019.

– 2020-2023 р.р. – керівник проекту за темою: «Маркетингове забезпечення розвитку ринку агропродовольчих підприємств регіону». № реєстрації 0120U102961. 10.2020-10.2023

– 2017-2019 рр. учасник освітнього проекту Європейського Союзу «Програма навчання, фінансування із фондів Європеського союзу» в університеті Humanitas, м.Сосновець (Польща), як запрошений професор.

– 2017-2019 рр. – виконавець проекту за темою: «Концептуальні засади глобального партнерства». № реєстрації 0117U000935.

– 2020-2023 рр. керівник проекту за темою: ««Маркетингове забезпечення розвитку ринку агропродовольчих підприємств регіону». № реєстрації 0120U102961.

-2017-2023 рр. учасник освітнього проекту Європейського Союзу «Програма навчання, фінансування із фондів Європеського союзу» в університеті Humanitas, м.Сосновець (Польща), як запрошений професор.


Наукове керівництво кандидатськими дисертаціями

Під керівництвом професора  Коломицевої О.В. захищено 8 кандидатських та 2 докторські дисертації.


Інші види діяльності

– З 2017 р.  – по т.ч. голова спеціалізованої вченої ради Д 73.052.02 за спеціальністю 08.00.05 «Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка» із захисту кандидатських і докторських дисертацій  Черкаського державного технологічного університету.

– З 2014 р. –  по т.ч. головний редактор «Збірника наукових праць Черкаського державного технологічного університету, серія: Економічні науки» (категорія «Б»).

– З  2016 р. – член наукового комітету International conference «Contemporary issues in theory and practice of management» факультету менеджменту Ченстоховського політехнічного університету, Польща.

– З 2015 р. – по т.ч. член редакційної ради наукового журналу «Zeszyty naukowe Wyzszej Szkoly Humanitas» університету «HUMANITAS» м. Сосновець, Польща.

– 2016 р. – голова Акредитаційної комісії по проведенню акредитаційної експертизи підготовки магістрів спеціальності 073 «Менеджмент», освітньо-професійна програма  «Управління проектами» Луцького національного університету ім. Лесі Українки.

– 2016 р. – член Акредитаційної комісії по проведенні акредитаційної експертизи підготовки бакалаврів, спеціалістів, магістрів з напрямів підготовки: 6.030507, 7.03050701, 8.03050701 «Маркетинг» у Східноукраїнському  національному університеті ім. В. Даля (м. Сєвєродонецьк);

– 2016 р. – член журі 2-го туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт «Економіка природокористування і охорони навколишнього середовища»

– 2016 р. – керівник наукової роботи студента, який зайняв призове місце у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт «Економіка природокористування і охорони навколишнього середовища» 29 березня 2016 року (3-є місце).

– 2017 р. – член Акредитаційної комісії по проведенні акредитаційної експертизи підготовки магістрів за напрямом підготовки 8.03050701 «Маркетинг» у Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича;

– 2017 р. – голова Акредитаційної комісії по проведенню акредитаційної експертизи підготовки бакалаврів за напрямом підготовки 6.030502 «Економічна кібернетика» університету імені Альфреда Нобеля;

– 2017 р. – керівник наукової роботи студента, який зайняв призове місце у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт «Економіка природокористування і охорони навколишнього середовища» 2017 року (3-є місце).

– 2018 р. – керівник наукової роботи студента, який зайняв призове місце у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт зі спеціальності «Управління проектами і програмами» 24 квітня 2018 року, Луцьк (2-е місце).

– 2018 р. – голова Акредитаційної комісії по проведенню акредитаційної експертизи підготовки бакалаврів спеціальності 051 «Економіка», освітньо-професійної програми «Економічна кібернетика» Херсонського державного університету.

– 2018 р. – керівник наукової роботи студента, який зайняв призове місце у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт зі спеціальності «Управління проектами і програмами» 24 квітня 2018 року, Луцьк (2-е місце).

– 2019 р. – голова Акредитаційної комісії по проведенню акредитаційної експертизи за спеціальністю 075 «Маркетинг» другого освітнього рівня Української академії друкарства, м. Львів.

– 2016-2017 рр. – член конкурсної комісії Всеукраїнського конкурсу захисту студентських наукових робіт з економіки природокористування і охорони оточуючого середовища в Кременчуцькому національному університеті ім. Михайла Остроградського.

– 2018-2019 рр. – член конкурсної комісії Всеукраїнського конкурсу захисту студентських наукових робіт з управління проектами і програмамив в Східноєвропейському національному університеті ім. Лесі Українки;

– 2019 р. Член галузевої конкурсної комісії Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності 051 Економіка в Кременчуцькому національному університеті ім. Михайла Остроградського.

– 2014 р. – по т.ч. член робочої групи Черкаської обласної державної адміністрації з розроблення Стратегії регіонального розвитку Черкаської області на період до 2020 р. Розпорядження Черкаської обласної державної адміністрації від 07.08.2014 р. № 259. та  Стратегії розвитку Черкаської області на період до 2027 року та планів її реалізації відповідно до Розпорядження Черкаської обласної державної адміністрації від 03.04.2019 р. № 191.

– 2017 р. під керівництвом Коломицевої О.В. проведено I фестиваль реклами в Черкаській області Рекламафест «Моя школа – найкраща».

Член громадської організації «Об’єднання маркетологів України». Посвідчення  №  0151  від 01.12.2020 р.

– Член громадської організації «Українська асоціація маркетингу». Сертифікат №  494  від 29.10.2020 р.

– Голова Черкаської обласної організації «Українська Асоціація Маркетингу».

–  Член експертної групи для проведення акредитаційної експертизи за спеціальністю «051 Економіка» ОП «Економіка» за третім рівнем вищої освіти (справа  № 1178/АС-21) в Херсонському державному університеті, 2020 р.


Вибрані наукові публікації


Статті у міжнародних індексованих виданнях Scopus & WoS

1. Kolomytseva Olena (2016) Positioning of regions of Ukraine in competitive environment Proceedings of the 1stInternational Conference Contemporary Issues in «Theory and Practice of Management» Czestochowa, 2016. (включено до бази Web of Science) https://publons.com/publon/14384269/

2. Zablodska Inna, Prof. Dr., Sieriebriak Kseniia, Dr., Kolomytseva Olena, Prof. Dr., Dzhumageldiyeva Gulnara, Dr. and Rohozian Yuliia, Ph. D. (2019) Interregional Partnership as a Background for the Sustainable Development: European Facet. European Journal of Sustainable Development, 2019 № 8 включено до бази Web of Science) http://ecsdev.org/ojs/index.php/ejsd/article/view/805/800

3. Kolomytseva O., Pavlovska A. The role of universities in the national innovation system. Baltic Journal of Economic Studies, Volume 6 Number 1. Riga: Publishing House “Baltija Publishing”, 2020 – Р. 51-58 (Web of Science) DOI: https://doi.org/10.30525/2256-0742 (Web of Science). http://www.baltijapublishing.lv/index.php/issue/article/view/765

4. Kolomytseva, O.; Verenych, O.; Danchenko, O.; Bielova, O.; Palonna, T.; Pepchuk, S. 2020. Forming of integrated understanding of project terms: Faulk’s algorithm as one of the formalized approaches, Entrepreneurship and Sustainability Issues 7(4): 3215-3225. https://doi.org/10.9770/jesi.2020.7.4(42)

5. Budnikevich Iryna, Kolomytseva Olena, Rohozian Yuliia, Krupenna Inga, Zablodska Daria Positioning of the Amalgamated Territorial Communities of Ukraine through the Sustainable Development in the Conditions of Military Actions. Problemy ekorozwoju – problems of sustainable development. 2021. 16(1). Р.103-112    https://ekorozwoj.pollub.pl/index.php/number-1612021/positioning-of-the-amalgamated-territorial-communities-of-ukraine-through-the-sustainable-development-in-the-conditions-of-military-actions/

6. Vartanova O., Kolomytseva O., Bilyk V., Budnikevich I., Vasylchenko L., Burtseva T.  Enterprise Competitive Positioning Based on Knowledge Resources Identification. 2021Entrepreneurship and Sustainability Issues. Vol.9. N1. P. 529-541. https://doi.org/10.9770/jesi.2021.9.1(33)

7. BilykV., KolomytsevaO., MyshkovychO., TimoshikN., & ShcherbatykhD(2021).Modeling sensitivity indices of industrial  enterprise organizational change. Amazonia Investiga, 10 (45), 230-241https://doi.org/10.34069/AI/2021.45.09.23

https://amazoniainvestiga.info/index.php/amazonia/article/view/1762/1972

8. Tsybko, N., Struchok, O., & Kolomytseva, O. (2023). Partnership support and functioning of enterprises during martial law. Baltic Journal of Economic Studies9(2), 216-221https://doi.org/10.30525/2256-0742/2023-9-2-216-221 

Статті у наукових фахових виданнях

1. Integration of regional marketing into innovative regional development  in the context of globalization of the world economy (Інтеграція регіонального маркетингу в інноваційний розвиток регіонів у контексті глобалізації світової економіки) / О. В. Коломицева, А.О. Боковня // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie Tom 17 Zeszyt 1/2016. – Poland. – 2016. – Р. 49-65. https://zeszytyhumanitas.pl/resources/html/article/details?id=142613

2. Kolomytseva O. Positioning of a region and shaping its image in a global environment / The Social and Economic Revue journal Faculty of Social and Economic Relations Alexander Dubček University of Trenčin, vol. 04/2016, p. 101-113. https://fsev.tnuni.sk/revue/archive/REVUE-2016-04.pdf

3. Usage  of environmental marketing tools  in  the Internet / O. Kolomytseva,  Т. Palonna, S .  Pepchuk   // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. – Черкаси : ЧДТУ, 2016.  – Вип. 42. – С. 5-11. − (Серія: Економічні науки). http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/110632

4. Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням екологічних трендів / О. В. Коломицева, І. В. Горяна, Л.С. Васильченко // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. – Черкаси : ЧДТУ, 2016.  – Вип. 42. – Ч.І–С. 20–26. − (Серія: Економічні науки). http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/110644

5. Перспективи розвитку маркетингових екологічних інновацій / О. В. Коломицева, І. В. Горяна, Л.С. Васильченко // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. – Черкаси : ЧДТУ, 2016.  – Вип. 42. – Ч.І–С. 35-41. − (Серія: Економічні науки). http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/120092

6. Економіко-математичні методи в маркетинговій діяльності підприємства / О. В. Коломицева, Т. І. Бурцева, Т. А. Пальонна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. – Черкаси : ЧДТУ, 2016. – Вип. 41. –Ч.1. – С. 5-9. http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/78005

7. Мотивація економічної діяльності підприємств в сучасному ринковому середовищі / О. В. Коломицева, А.О. Боковня // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – Черкаси : ЧДТУ, 2016.  – Вип. 43. – Частина I, С. − 104-111. http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/120079

8. Використання маркетингових комунікаційних технологій в інноваційному розвитку підприємств // О. В. Коломицева, Т. І. Бурцева, А. О. Боковня // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. – Черкаси : ЧДТУ, 2016. – Вип. 42. – Ч.І–С. 41-47. − (Серія: Економічні науки). http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/120081

9. Використання технології активного позиціонування для підвищення інвестиційної привабливості регіону/ О. В. Коломицева, С. М. Пепчук // «Економіка та право». Серія: Економіка. – 2017.–№ 2(47) – P. 85–93. http://economiclaw.kiev.ua/index.php/economiclaw/article/view/54

10. Розвиток інформаційної інфраструктури продовольчого ринку в контексті міжрегіонального співробітництва / О. В. Коломицева, Н. В. Шевченко // «Економіка та право». Серія: Економіка. – 2017.–№ 1(46) – P. 74–82. http://economiclaw.kiev.ua/index.php/economiclaw/article/view/35

11. Kolomytseva O. Formation and development of organic production of the Ukrainian market / О. Kolomytseva, L. Vasilchenko, S. Pepchuk // Scientific bulletin of Polissia. ISSN: 2410-9576. – 2018. – № 2 (14). – Р.28-33. http://nvp.stu.cn.ua/ru/news/item/972-zmist.html http://nvp.stu.cn.ua/ru/news/item/972-zmist.html

12. Kolomytseva O., Bokovnya A., Shevchenko N. Development of organic food market with the use of ecological marketing toolsProceedings of the 2stInternational Conference Contemporary Issues in «Theory and Practice of Management»(Czestochowa, Poland, April 19-20, 2018).  – Czestochowa. – 2018. – P. 282-289.– Режим доступу: http://citpm.wz.pcz.pl/files/CITPM-2018.pdf. http://citpm.wz.pcz.pl/files/CITPM-2018.pdf

13. Коломицева О. В., Пальонна Т. А., Бурцева Т. І. (2018).New approaches to corporate marketing.Slovak international scientific journal.– Bratislava, 2018. – №17. – VOL.2. – p.15-18. http://sis-journal.com/wp-content/uploads/2018/06/%E2%84%9617-Vol-2-2018.pdf

14. Entrepreneurial ecosystems universities and Ukrainian innovation policy / Olena Kolomytseva, Sergey Porev // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – Черкаси : ЧДТУ, 2018.  – Вип. 51. – С. 5-11. http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/153499

15. Kolomytseva, O.V., Burceva, Т.І., Hanzhala, І.V. (2018). Optimization of enterprise industrial activity project analysis. Scientific Messenger of Lviv National University of Veterinary Medicine and Biotechnologies. 20(86), 88–91. doi: 10.15421/nvlvet8617. https://nvlvet.com.ua/index.php/economy/article/view/2622

16. Коломицева, О. В., Шевчук І.Б., Технології Big Data в управлінні просторово-економічним розвитком міста і регіону (2018). Scientific notes of Lviv University of Business and Law. Series: Economics. Series: Law, 2018 Vol 19. с. 76-81. https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/52

17. Коломицева О.В, Шевчук І.Б. Економічна безпека регіону: нові виміри загроз, пов’язаних з розвитком сфери інформаційних технологій. Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Економіка і менеджмент. Суми: СНАУ, 2018. Вип. 4 (75). С.113-117. (РИНЦ, Index Copernicus). http://visnyk.snau.edu.ua/?cat=2

18. Коломицева О.В. Управління регіональними освітніми мережами: маркетинговий підхід / О. В. Коломицева, Л. С. Васильченко // Управління регіональними освітніми мережами: маркетинговий Збірник наукових праць Донецького державного університету Управління «Проблеми та перспективи забезпечення стабільного соціально-економічного розвитку». Серія «Економіка». 2019. Том ХX, Випуск 311. С. 141-149. https://er.chdtu.edu.ua/bitstream/ChSTU/1282/1/2019%20%D0%A4%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%B3%D1%96%D0%BD%D0%B0%2C%20%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%2C%20%D0%92%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%90%D0%9D%D0%A2%D0%98%D0%9A%D0%A0%D0%98%D0%97%D0%9E%D0%92%D0%90%20%D0%95%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%9E%D0%9C%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%90%20%D0%9F%D0%9E%D0%9B%D0%86%D0%A2%D0%98%D0%9A%D0%90.pdf

19. Концептуальні основи механізму забезпечення економічної безпеки регіону, пов’язаної з інтенсифікацією процесів інформатизації та розвитком ІТ-сфери / О.В. Коломицева, І. Б. Шевчук // Серія: Економічні науки. Зб. наук. праць ЧДТУ. – 2019. – Випуск 53. – с.5-13. http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/170821

20. Данченко, O. Метод управління можливостями та загрозами в проектах агропромислового комплексу / Oлена Данченко, Олена Коломицева, Оксана Денчик, Конрад Круль // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2019. – N 54. – С. 60-65. – Режим доступу : DOI : 10.24025/2306-4420.0.54.2019.178564. 10.24025/2306-4420.0.54.2019.178564. http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/178564

21. Коломицева О.В., Чепурда Л.М., Васильченко Л.С. Комунікаційна підтримка у формуванні регіонального ринку освітніх послуг. Збірник наукових праць «Вчені записки університету «Крок».2019. №3 (55). С. 55-63. https://snku.krok.edu.ua/vcheni-zapiski-universitetu-krok/article/view/215

22. Коломицева О. В., Васильченко Л. С., Бурцева Т. І. Маркетингові комунікації як фактори в інтегральному методі дослідження конкурентоспроможності підприємства. Науковий економічний журнал «Інтелект ХХІ» Видавничий дім «Гельветика». 2020. № 2. С. 90-93.

23. Коломицева О.В., Васильченко Л.С. Сучасні підходи до розробки маркетингової комунікаційної стратегії для забезпечення сталого розвитку підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2020. https://eco-science.net/downloads/

24. Коломицева, Олена Віталіївна; Шевченко, Наталія Вікторівна. Продовольча безпека регіону в контексті використання смарт – технологій в АПК. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки, [S.l.], n. 55, p. 74-83, dec. 2019. ISSN 2306-4420. Доступно за адресою: <http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/187528>. Дата доступу: 17 Jun. 2020 doi:http://dx.doi.org/10.24025/2306-4420.0.55.2019.187528. http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/187528

25. Коломицева, Олена Віталіївна; Staszewska, Jolanta; Пальонна, Тетяна Анатоліївна. Рекламні кампанії у соціальних мережах: Інструментарій для підвищення ефективності. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки, [S.l.], n. 55, p. 84-90, dec.2019. ISSN 2306-4420. Доступно за адресою: <http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/187529>. Дата доступу: 17 Jun. 2020 doi:http://dx.doi.org/10.24025 /2306-4420.0.55.2019. 187529.

26. Коломицева, Олена Віталіївна; Шевченко, Наталія Вікторівна; Сергієнко, Олександр Анатолійович. Диференціація регіонів за рівнем продовольчого забезпечення із застосуванням кластерного аналізу. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки, [S.l.], n. 56, p. 91-100, apr. 2020. ISSN 2306-4420. Доступно за адресою: <http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/202027>. Дата доступу: 17 Jun. 2020 doi:http://dx.doi.org/10.24025/2306-4420.0.56.2020.202027. http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/202027

27. Коломицева О.В., Васильченко Л.С., Бурцева Т.І. Управління маркетинговими ризиками підприємств ритейлу. Інфраструктура ринку. 2020. Вип. 50. http://www.market-infr.od.ua/uk/2020

28. Коломицева О.В., Бурцева Т.І., Васильченко Л.С. і Пальонна Т.А. (2020) Аудит маркетингових ризиків засобами інформаційних технологій. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки, Вип. 59, с. 77-84. http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/222205

29. Порев С.М., Коломицева О.В. (2020) Виклики менеджменту обміну знаннями для вчених університету у підприємницькій екосистемі. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки, Вип. 59, с. 5-16. http://ven.chdtu.edu.ua/article/view/219484

30. Буднікевич І., Коломицева О., Шпаюк О. Вплив глобальних маркетингових трендів на оновлення інструментів медичного маркетингу. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. № 6. Т.2, 2021. Хмельницький: Хмельницький нац. ун-т. С. 135-142

31. Коломицева О., Пальона Т. Маркетингові аспекти електронних платіжних послуг. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. 2022. Вип. 65. С. 70– 77.

Монографії

1. Управління сталим регіональним розвитком в умовах глобальних протиріч: монографія / О. В. Коломицева, І.В. Горяна, Л.С. Васильченко // Черкаси: ЧДТУ, 2015.– 242с.

2. Стратегічна концепція формування маркетингового потенціалу регіону: монографія / О. В. Коломицева, І. С. Наденко // Черкаси: ЧДТУ, 2016.– 280 с.

3. Концепція позиціонування регіону в умовах глобальної конкуренції: монографія / О.В. Коломицева, С.М. Пепчук, Л. С. Васильченко — Черкаси: ЧДТУ, 2016. — 321 с.

4. Економічний механізм реалізації політики енерговикористання в діяльності сільськогосподарських підприємств: монографія «Розробка та вдосконалення енергетичних систем з урахуванням наявного потенціалу альтернативних джерел енергії» / [за заг. ред. О.О.Горба, Т.О. Чайки, І.О. Яснолоб]; – П. Полтава: ТОВ НВП «Укрпормсервіс», 2017. – 326 с. (Коломицева О. В., Бурцева Т. І., Пальонна Т. А., Горяна І. В. – п.п. 3.1 с. 156-163).

5. Коломицева О.В., Кулик Ю.С. Особливості міжрегіональної взаємодії в контексті реалізації міжнародних проектів: монографія «Global Partnership for Local Sustainable Development: Modern Trends and Best Practices/[ed.By L.O.Petkova, O.Yu. Berezina, Andrzej Kryński] – Czestochowa, 2018 – 207 p. ( p.129-138).

6. Забезпечення сталого розвитку України в контексті глобального партнерства: монографія / [за заг. та наук. ред. Л.О. Петкової, О.Ю. Березіної, І.Г. Гончаренко]; М-во освіти і науки України, Черкас.держ.технол.ун-т. – Черкаси: видавець Третяков О.М., 2019. – 335 с. 12 wybrane/ Dom Wydawniczy ELIPSA, 2019, 144 str. ISBN:978-83-8017-268-

7. Коломицева О. В. Маркетингові комунікації підприємства: стратегічні вектори розвитку в епоху цифрової економіки : монографія / О. В. Коломицева, Л. С. Васильченко, С. М. Пепчук ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : видавець Гордієнко Є. І., 2022. – 455 с.

Навчальні посібники

 

1. Маркетинг: теорія і практика : навчальний посібник / за ред. д.е.н., проф. О. В. Коломицевої – Черкаси: Вертикаль, 2016. – 344 с.

2. Логістика: основи теорії і практики. Навчальний посібник / О. В. Коломицева, Т.М. Качала –  Черкаси : ЧДТУ, 2011. – 179 с

3. Облік зовнішньоекономічної діяльності: теорія, практика, рекомендації / Навчальний  посібник. О. В. Коломицева –  Черкаси: ЦНІІ,  2013. – 444 с.

4. Товарна політика. Навчальний посібник / О.В.Коломицева, І.В. Ганжала, Л.С. Васильченко – Черкаси : ЧДТУ, 2018 р. – 172 с.

Перелік нагород та заохочень

– Почесна грамота Черкаського державного технологічного університету (2014 р., 2016 р.),

– Подяка Міністерства освіти і науки України (Наказ МОНУ № 468 – к від 19.09.2014 р.);

– Почесна грамота Управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації (2017 р.)

– Грамота Верховної Ради України (Розпорядження № 877-к від 19 грудня 2018 р.)

– Грамота Міністерства освіти і науки України (2019 р.)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Профілі науковця