
Кандидат технічних наук, доцент
доцент кафедри економічної кібернетики та маркетингу
18006, м. Черкаси, бул. Шевченка 460
роб.тел.: +380 (472) 511-581
e-mail: [email protected]
корпоративний e-mail: [email protected]
Науково-педагогічна біографія
2000-2005 рр. – навчання в Черкаському державному технологічному університеті.
2005-2008 рр. – навчання в аспірантурі Черкаського державного технологічного університету.
З 2008 року – викладач, старший викладач кафедри економічної кібернетики Черкаського державного технологічного університету.
2010 р. – захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук.
З 2013 року – доцент кафедри економічної кібернетики та маркетингу Черкаського державного технологічного університету.
Основні дисципліни, що викладаються
Інтернет-маркетинг та CRM-системи, Створення і просування інтернет-сайту, Застосування інформаційних засобів та цифрова трансформація, Аналіз цифрових і соціальних медіа, Бізнес-аналітика та прогнозування, Інформаційні технології та бази знань, Digital-маркетинг.
Основні наукові досягнення та здобутки
Автор більше 70 наукових та навчально-методичних праць, в т.ч. 3 навчальних посібників (з них 1 з грифом МОН), 1 монографії; 28 статей у наукових фахових виданнях (в т.ч. 5 у зарубіжних виданнях); 23 тез в міжнародних науково-практичних конференціях; 18 навчально-методичних праць.
Основні наукові праці
1.Kolomytseva, O.; Verenych, O.; Danchenko, O.; Bielova, O.; Palonna, T.; Pepchuk, S. 2020. Forming of integrated understanding of project terms: Faulk’s algorithm as one of the formalized approaches, Entrepreneurship and Sustainability Issues 7(4): 32153225. https://doi.org/10.9770/jesi.2020.7.4(42) http://jssidoi.org/jesi/article/581
2.Palonna T.A. BI technologies in modelling enterprise management activities / O.V. Kolomytseva, T.A.Palonna T.І. Burceva // Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization and Management Series. – Z. 77. – 2015. – P. 159-165.
3. Екологічні аспекти інтернет-маркетингу / Т. А. Пальонна. // Збірник наукових праць ЧДТУ. Серія: економічні науки.. – 2015. – №38, частина ІІ. – С. 90–95.
4. Palonna T. New personnel technologies usage in the family business management / T.Palonna, L.Vasilchenko, I.Goryana // Zeszyty Naukowe Wyzszej Zkoły Humanitas. – Tom XVII Zeszyt 1/2016. – Poland. – p. 253 – 261.
5. Kolomytseva O., Pepchuk S., Palonna T. Usage of environmental marketing tools in the Internet. Вісник ЧДТУ. Зб. наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – Вип. 42. Т. 1. – Черкаси : ЧДТУ, 2016. – С. 5-10.
6. Пальонна Т. А. Економіко-математичні методи в маркетинговій діяльності підприємства / Т. А. Пальонна, О. В. Коломицева, Т. І. Бурцева // Серія: Економічні науки. Зб. наук. праць ЧДТУ. – 2016. – Вип. 41. – С. 52-57.
7. The role of mathematical modeling in economics, management and marketing / T. A. Palonna, T. I. Burtseva, // Modern scientific research and development: theoretical value and practical results – Bratislava, 2016. – P.12-16
8. Goryana I., Palonna T., Vasilchenko L. Features and prerequisites for the formation of the eastern Europe environmentally friendly products market. Slovak international scientific journal. – Bratislava, 2017. – №7. – VOL.2. – p.34-37.
9. Пальонна Т. А., Бурцева Т. І., Ганжала І. В. Використання інноваційного маркетингу як засобу підвищення конкурентоспроможності підприємства / Т. І. Бурцева, І. В. Ганжала, Т. А. Пальонна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. – Черкаси: ЧДТУ, 2017. − Вип. 45. − Ч. ІІ. – С. 76–80. − (Серія: Економічні науки).
10. Економічний механізм реалізації політики енерговикористання в діяльності сільськогосподарських підприємств: монографія «Розробка та вдосконалення енергетичних систем з урахуванням наявного потенціалу альтернативних джерел енергії» / [за заг. ред. О.О.Горба, Т.О. Чайки, І.О. Яснолоб]; – П. Полтава: ТОВ НВП «Укрпормсервіс», 2017. – 326 с. (Коломицева О.В., Бурцева Т.І., Пальонна Т.А., Горяна І.В. – п.п. 3.1 с. 156-163).
11. Коломицева О.В., Пальонна Т.А., Бурцева Т.І. (2018). New approaches to corporate marketing.Slovak international scientific journal. – Bratislava, 2018. №17. VOL.2. p.15-18
12. Пальонна, Т.А.; Пальонний, Ю.М. Взаємозв’язок між поведінкою користувачів та ефективністю систем бізнес-аналітики. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: економічні науки, [s.l.], n. 46, doi:http://dx.doi.org/10.24025/2306-4420.0.46.2017.112134.
13. Пальонна, Т.А.; Коваленко, Д.; Пепчук, С.М. Залежність успіху розробки програмного забезпечення від якості командної роботи. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки, [S.l.], n. 48, mar. 2018. doi:http://dx.doi.org/10.24025/2306-4420.0.48.2018.127039.
14. Коломицева, О.В.; Staszewska, J.; Пальонна, Т.А. Рекламні кампанії у соціальних мережах: інструментарій для підвищення ефективності. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: економічні науки, [s.l.], n. 55, p. 84-90, dec. 2019.
15. Коломицева О.В., Бурцева Т.І.,Васильченко Л.С. і Пальонна Т.А. (2020) Аудит маркетингових ризиків засобами інформаційних технологій. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки, Вип. 59, с. 77-84
16. Коломицева О.В., Бурцева Т.І., Пальонна Т.А., Бойко С.Г. (2020) Роль економіко-математичного моделювання та інформаційних технологій при проведенні маркетингового аудиту. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки, Вип. 60, с. 5-13.
17. Palonna T.A., Bokovnia A.O., Sergienko O.A. Product quality and methods of its evaluation. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. Черкаси: ЧДТУ. Вип. 63. С. 118-124.
18. Коломицева О.В., Пальонна Т.А. Маркетингові аспекти електронних платіжних послуг, Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки, Випуск 65, 2022, c.78-84
19. Ганжала І.В., Пальонна Т.А., Боковня А.О., Березюк-Рибак І.Р. Особливості впровадження інновацій в екологічному маркетингу малих та середніх підприємств. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. Випуск 67, 2022, c.97-113.
20. Пепчук С.М., Пальонна Т.А. Overview of network retail in Ukraine and prospective directions of its development. Збірник наукових праць. Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки, Випуск 71, 2023, с.47-55.
21. Бурцева Тетяна, Васильченко Лідія, Пепчук Сергій, Пальонна Тетяна. Роль економіко-математичних моделей та інформаційних технологій в маркетинговій діяльності підприємств ритейлу. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. Хмельницький: ХНУ, 2024. Том 326, №1. С.381- 385.