
Кандидат економічних наук, доцент
Доцент кафедри економічної кібернетики та маркетингу
18006, м. Черкаси, бул. Шевченка 460
роб.тел.: (0472) 51 15 81
e-mail: [email protected]
корпоративний e-mail: [email protected]
Науково-педагогічна біографія
Закінчив Черкаський державний технологічний університет 2006 році
З 2007 року – зав. лабораторіями кафедри економічної кібернетики Черкаського державного технологічного університету.
З 2010-2013 року – навчався в аспірантурі Черкаського державного технологічного університету.
2011 року – асистент кафедри економічної кібернетики
2014 року – викладач кафедри економічної кібернетики та маркетингу
2015 року – ст. викл. кафедри економічної кібернетики та мркетингу
2016 рік – захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук
З 2017 року – доцент кафедри економічної кібернетики та маркетингу Черкаського державного технологічного університету.
Основні дисципліни, що викладаються
Поведінка споживача, управління проектами, методи прогнозування в маркетингових дослідженнях, веб-технології, управління рекламними проєктами.
Сфера наукових інтересів
Підвищення кваліфікації
2. Університет «Humanitas» (м.Сосновець, Польща). Свідоцтво про стажування № 81/BWZZ/2017 Тема: “Modern methods ofteaching in management, economy and humanistic sciences”.
3. Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку. Довідка про підвищення кваліфікації 02/15-145 від 31.01.2023.
Основні наукові досягнення та здобутки
Вибрані наукові публікації
Статті у наукових фахових виданнях
1. Пепчук С. М. Використання територіального маркетингу як засобу підвищення конкурентоздатності регіону / С. М. Пепчук // Науковий вісник Чернівецького університету : Збірник наукових праць. – Вип. 730-731. Економіка. – Чернівці : ЧНУ, 2015. – С. 77-79.
2. Пепчук С. М. Маркетингові інновації в ідеології соціально-економічного розвитку регіонів / С. М. Пепчук // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. — Вип. 10. Ч. ІІІ. — Херсон: ХДУ, 2015. — С. 103–107.
3. Пепчук С. М. Методика діагностики рівня соціально-економічної репутації регіону / С. М. Пепчук // Вісник ЧДТУ. Зб. наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – Вип. 38. Ч. 1. – Черкаси : ЧДТУ, 2014. – С. 93-97.
4. Pepchuk S. Usage of environmental marketing tools in the Internet/ Pepchuk S., Kolomytseva O., Palonna T.// Вісник ЧДТУ. Зб. наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – Вип. 42. Т. 1. – Черкаси : ЧДТУ, 2016. – С. 5-10.
5. Пепчук С.М. Використання технології активного позиціонування для підвищення інвестиційної привабливості регіону / С.М. Пепчук, О.В. Коломицева / Науковий журнал «Економіка та право». Серія «Економіка», №2 (47) – Київ 2017. – С. 85-93.
6. Пепчук С.М. Залежність успіху розробки програмного забезпечення від якості командної роботи / Т. А. Пальонна, С. М. Пепчук, Д. В. Коваленко // Вісник ЧДТУ. Зб. наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – Вип. 48. – Черкаси : ЧДТУ, 2018. – С. 74-82.
7. Пепчук С.М., Коломицева О.В., Васильченко Л.С., Бурцева Т.І., Деньга Л.М. Методи маркетингового дослідження цінової політики підприємств ритейлу та їх вплив на поведінку споживача. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економіччні науки. 2021. № 62, Т. c.1. 93-100.
8. Пепчук С.М., Васильченко Л.С., Боковня А.О. Континуум рекламних технологій і маркетингового ціноутворення при формуванні споживчої поведінки. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: «Економічні науки». 2021. № 6 (300), с. 201-207.
9. Пепчук С.М., Боковня А.О., Бурцева Т.І., Ганжала І.В. Використання методів проєктного менеджменту при реалізації стратегічних маркетингових рішень підприємствами малого бізнесу. Збірник наукових праць ЧДТУ. Серія: Економічні науки. Випуск 68. 2023. С. 5-18.
10. Пепчук С.М., Пальонна Т.А. Overview of network retail in Ukraine and prospective directions of its development. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки, Випуск 71, 2023, с.47-55.
11. Пепчук, С., Бурцева, Т., Ганжала, І. (2024). Порівняльний аналіз моделей та методів управління маркетинговими проектами. Економічний простір, (190), С. 28-32. https://doi.org/10.32782/2224-6282/190-5
12. Ганжала І.В., Пепчук С.М., Шевченко Н.В. Тенденції розвитку маркетингової комунікації в Україні. Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор». Випуск 2 (75) 2024. С. 10-14.
13. Бурцева Тетяна, Васильченко Лідія, Пепчук Сергій, Пальонна Тетяна. Роль економіко-математичних моделей та інформаційних технологій в маркетинговій діяльності підприємств ритейлу. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. Хмельницький: ХНУ, 2024. Том 326, №1. С.381- 385.
14. Пепчук С.М., Одінцов О.М. Стратегічне позиціонування продукції аграрних підприємств в умовах конкуренції.. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. Хмельницький: ХНУ, 2024. Том 334, №5. С.425– 431.
15. С.М. Пепчук, О.М. Одінцов, А.О. Боковня Деякі аспекти позиціонування бренду аграрних підприємств в умовах сучасних ринкових змін. Цифрова економіка та економічна безпека, № 5(14)/2024. С. 47-54. DOI: https://doi.org/10.32782/dees.14-7
16. Пепчук С.М., Васильченко Л.С., Одінцов О.М., Особливості позиціонування продукції переробних підприємств АПК. Актуальні проблеми економіки. 2024. №9(279). С. 204-215.
17. Пепчук С., Ганжала І., Бурцева Т.,. Основні аспекти використання мобільного маркетингу для маркетингових досліджень. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 2024, 336(6), 187-191.
Статті у міжнародних виданнях
1. Pepchuk S. О ptimal use of resources, as a constituent of ecologically-economic enterprise development / S. Pepchuk, T. Burceva , O. Donets , // Zeszyty Naukowe Wyzszej Zkoły Humanitas. – Tom XVII Zeszyt 4 /2016. – p. 377-384.
2. Pepchuk S. Formation and development of organic production of the Ukrainian market / О. Kolomytseva, L. Vasilchenko, S. Pepchuk // Scientific bulletin of Polissia. ISSN: 2410-9576. – 2018. – № 2 (14). – Р.28-33. http://nvp.stu.cn.ua/ru/news/item/972-zmist.html (WoS)
Статті у міжнародних індексованих виданнях Scopus & WoS
1. Pepchuk, S.; Kolomytseva, O.; Verenych, O.; Danchenko, O.; Bielova, O.; Palonna, T.;. 2020. Forming of integrated understanding of project terms: Faulk’s algorithm as one of the formalized approaches, Entrepreneurship and Sustainability Issues 7(4): 3215-3225. https://doi.org/10.9770/jesi.2020.7.4(42). http://jssidoi.org/jesi/article/581
Монографія
1. Пепчук С.М.. Концепція позиціонування регіону в умовах глобальної конкуренції: монографія / О.В. Коломицева, С.М.Пепчук. — Черкаси: ЧДТУ, 2016. — 321 с.
2. Пепчук С.М. Міжрегіональне співробітництво: від локальних зв’язків до глобального партнерства: монографія «Глобальне партнерство в парадигмі сталого розвитку: освіта, технології, інновації» / [за заг. ред. О. Ю. Березіної, Ю. В. Ткаченко]; Черкаський державний технологічний університет. – Черкаси: Видавець Чабаненко Ю.А., 2017. – 524 с. (Кулик Ю.С. – р.1.5., С. 185-207).
3. Пепчук С. М. Маркетингові комунікації підприємства: стратегічні вектори розвитку в епоху цифрової економіки : монографія / О. В. Коломицева, Л. С. Васильченко, С. М. Пепчук ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : видавець Гордієнко Є. І., 2022. – 455 с.
Посібник
Пепчук С.М. Посібник до виконання лабораторних робіт з дисципліни «Інформатика» для студентів напрямів підготовки 6.030502 «Економічна кібернетика», 6.030504 «Економіка підприємства», 6.030507 «Маркетинг» усіх форм навчання/ Уклад.: Т.А. Пальонна, С.М. Пепчук; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2013. – 90 с.
Участь у конференціях
Перелік нагород та заохочень