Шевченко Наталія Вікторівна

Старший викладач кафедри економічної кібернетики та маркетингу

18006, м. Черкаси, бул. Шевченка 460
роб.тел.:   (0472) 51 15 81
e-mail: [email protected]
корпоративний e-mail:   [email protected]


Науково-педагогічна біографія

У 2007 році закінчила ПВНЗ «Європейський університет» (Черкаська філія)
З 2008 року – викладач, старший викладач кафедри економіки підприємства ПВНЗ «Європейський університет» (Черкаська філія)
З 2015 року – викладач, старший викладач кафедри економічної кібернетики та маркетингу Черкаського державного технологічного університету.


Основні дисципліни, що викладаються

Вступ до фаху, Економічний механізм маркетингу, Маркетинг промислового підприємства, Маркетинг послуг

Підвищення кваліфікації

WSG University in Bydgoszcz, Poland. Diploma # 1/41503. «International scientific and educational projects in Polish and European institutions of higher education: practice, experience, innovations». 15.03.2024 р., 6 кредитів ECTS (180 год.)


Сфера наукових інтересів

Маркетингове забезпечення розвитку регіонального продовольчого комплексу; маркетингове забезпечення формування регіонального ринку екологічно чистої продовольчої продукції; технології маркетингових досліджень у формуванні системи продовольчого забезпечення


Основні наукові досягнення та здобутки

Автор понад 30 наукових та навчально-методичних праць, в т.ч. 20 статей у наукових фахових виданнях; 14 міжнародних науково-практичних конференцій; 6 навчально-методичних праць

Основні наукові праці

  1. Шевченко Н.В. Маркетинговий підхід до управління системою продовольчого забезпечення регіону / Н.В. Шевченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки», випуск 9-1. Частина 2. – 2014. – С.125-128
  2. Шевченко Н.В. Функції маркетингу в системі продовольчого забезпечення / Н.В. Шевченко // Проблеми економіки: нові ринки та нові напрямки розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпропетровськ, 6-7 лютого 2015 р.). – У 3-х частинах. – Дніпропетровськ : НО «Перспектива», 2015. – Ч.3. – С. 20-22
  3. Шевченко Н.В. Маркетинговий вплив у системі державного регулювання продовольчої сфери регіону / О.В. Коломицева, Н.В. Шевченко // Економіка і регіон. Науковий вісник Полтавського національного технічного університету ім. Юрія Кондратюка. №4 (59). – 2016. – с. 41 – 45
  4. Коломицева О.В., Шевченко Н.В. Розвиток інформаційної інфраструктури продовольчого ринку в контексті міжрегіонального співробітництва. «Економіка та право». Серія: Економіка. – 2017.–№ 1(46) –  74–82.
  5. Шевченко Н.В., Давиденко М.В. Особливості реалізації маркетингових проектів в системі проектного менеджменту // Збірник наукових праць ЧДТУ. №47, 2017, с. 41-47
  6. Kolomytseva O., Bokownya A., Shevchenko N. Development of organic food market with the use of ecological marketing tools. Proceedings of the 2st International Conference Contemporary Issues in «Theory and Practice of Management»(Czestochowa, Poland, April 19-20, 2018).  – Czestochowa. – 2018. – P. 282-289. (WoS)
  7. Коломицева О.В., Шевченко Н.В. Продовольча безпека регіону в контексті використання смарт – технологій в АПК. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. Черкаси: ЧДТУ, 2019, Вип. 55. С. 74-83 DOI: https://doi.org/10.24025/2306-4420.0.55.2019.187528
  8. Шевченко Н.В. Учасники маркетингових досліджень в сфері продовольчого забезпечення регіону./ Н.В. Шевченко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес». Черкаси, 2019. – С. 46-49.
  9. Коломицева, О. В., Шевченко, Н. В. Сергієнко, О. А. (2020). Диференціація регіонів за рівнем продовольчого забезпечення із застосуванням кластерного аналізу. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки, [S.l.], n. 56, p. 91-100. doi:http://dx.doi.org/10.24025/2306-4420.0.56.2020.202027.
  10. Шевченко Н.В., Сергієнко О.А., Боковня А.О., Березюк-Рибак І.Р. Креативні рішення для просування продукції АПК. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. Черкаси: ЧДТУ, 2021, Вип. 63. С. 108-117 DOI: https://doi.org/10.24025/2306-4420.63.2021.248613
  11. Ганжала І., Шевченко Н. Маркетингові інновації в сфері комунікації. Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес: матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Черкаси, 20 квітня 2023 р.). Черкаси: Черкаський державний технологічний університет, 2023. С. 25-27.
  12. Шевченко Н.В., Ганжала І.В. Адаптація цінових стратегій підприємств до кризових викликів на основі маркетингових досліджень. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. Том 326 №1, Хмельницький, 2024. С.273-279. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-326-43
  13. Ганжала І.В., Шевченко Н.В., Пепчук С.М. Тенденції розвитку маркетингової комунікації в Україні. Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор». 2024. No. 2(75). С. 10-14. URL: https://doi.org/10.32782/business-navigator.75-2
  14. Ганжала І. В., Шевченко Н. В., Терещенко Т. О. Сучасні тренди інтернет-маркетингу. The 2nd International scientific and practical conference “European congress of scientific achievements” (February 26-28, 2024) Barcelona, Spain. 2024. Р. 372-376
  15. Шевченко Н.В., Ганжала І.В. Особливості впровадження сучасних трендів маркетингу у сферу В2В. Proceedings of the XIIst International scientific and practical conference “Scientific Theories and Practices as an Engine of Modern Development” (Bratislava, Slovakia, February 28 – March 1, 2024). – International Scientific Unity. 2024. – P. 105-107
  16. Шевченко Н.В., Ганжала І.В. Крос-медійний маркетинг: переваги та проблеми застосування. Збірник наукових праць «ΛΌГOΣ»: Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції «Education and science of today: intersectoral issues and development of sciences» (29.03.2024; Кембридж; Сполучене Королівство). Cambridge-Vinnytsia: P.C. Publishing House & UKRLOGOS Group LLC, 2024. – P.60-62.
  17. Шевченко Н.В. Емоційний інтелект та самомаркетинг: як будувати ефективні комунікації у професійній сфері. Матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції «Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес». Черкаси, 2024. – С. 88-92
  18. Шевченко Н.В., Дьордяй М.І. Клієнтоорієнтованість як основа формування сучасної товарної політики. Матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції «Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес». Черкаси, 2024. – С. 93-96
  19. Коломицева, О., Шевченко, Н., & Сергієнко, О. (2024). Оптимізація стратегії STP-маркетингу аграрних компаній регіону на основі штучного інтелекту та принципів smart-спеціалізації. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 332(4), 441-446. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-67)
  20. Шевченко, Н. В. (2024). Самомаркетинг як ключовий інструмент розвитку персонального бренду в цифрову епоху. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, (16). https://doi.org/10.54929/2786-5738-2024-16-04-01

Монографії

Участь у написанні колективної монографії: Забезпечення сталого розвитку України в контексті глобального партнерства: монографія / [за заг. та наук. ред. Л.О. Петкової, О.Ю. Березіної, І.Г. Гончаренко]; М-во освіти і науки України, Черкас.держ.технол.ун-т. – Черкаси: видавець Третяков О.М., 2019. – 335 с. (Коломицева О.В., Васильченко Л.С., Шевченко Н.В. – п.п. 1.3 с. 36-54)


Перелік нагород та заохочень

Грамота Черкаського державного технологічного університету (2018 р.).

Профілі науковця