
Доктор економічних наук, професор,
завідувач кафедри економічної кібернетики та маркетингу
18006, м. Черкаси, бул. Шевченка 460
роб.тел.: +380 (472) 511-581
e-mail: [email protected]
корпоративний e-mail: [email protected]
Науково-педагогічна біографія
Закінчила Черкаський державний технологічний університет.
З 2005 року – викладач кафедри економічної кібернетики Черкаського державного технологічного університету.
2009 – 2012 рр. – навчання в аспірантурі Черкаського державного технологічного університету.
2013 рік – захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук.
З 2014 року – старший викладач, доцент кафедри економічної кібернетики та маркетингу Черкаського державного технологічного університету.
2015 рік – отримання вченого звання доцента.
2015-2021 рр. – доцент кафедри екномічної кібернетики та маркетингу.
2021 рік – захист дисертації на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук.
2021-2023 рр. – професор кафедри економічної кібернетики та маркетингу.
2022 рік – отримання вченого звання професора.
З 2023 року – завідувач кафедри економічної кібернетики та маркетингу.
Основні дисципліни, що викладаються
Маркетингові комунікації, логістика, регіональний маркетинг, маркетинг іновацій
Сфера наукових інтересів
Інші види діяльності
Основні наукові досягнення та здобутки
Підвищення кваліфікації
Centre for European Reforms Studies a.s.b.i. Grand Duchy of Luxembourg від 04.06.2021., 6 кредитів ECTS (180 год.)
Вибрані наукові публікації
Статті у міжнародних індексованих виданнях Scopus & WoS
1. Samiilenko, H., Ivanova, N., Shaposhnykova, I., Vasylchenko, L., Solomakha, I., & Povna, S. Corruption as a Threat to Economic Security of the Country. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 2021, №21(12), p. 316-322. (Web of Science).
2. Vartanova, O.; Kolomytseva, O.; Bilyk, V.; Budnikevich, I.; Vasylchenko, L.; Burtseva, T. 2021. Enterprise competitive positioning based on knowledge resources identification, Entrepreneurship and Sustainability. Issues 9(1): 529-541. h/jesi.2021.9.1(33). URL: https://jssidoi.org/jesi/article/886 (Web of Science).
3. Fen K., Kolomytseva O., Vasylchenko L., Burtseva T., Pelykh Y. Shaping Consumer Satisfaction with Pricing Amidst the Digital Transformation of Economic Relations. Salud, Ciencia y Tecnología – Serie de Conferencias. 2025. Vol.4. 14:1299. https://doi.org/10.56294/sctconf20251299 (Scopus)
Статті у фахових виданнях
1. Коломицева О. В., Чепурда Л. М., Васильченко Л. С. Комунікаційна підтримка у формуванні регіонального ринку освітніх послуг. Вчені записки університету «Крок»: зб. наук. праць. Київ: ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», 2019. № 3 (55). С. 110–116.
2. Васильченко Л. С. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства: генезис та етапи становлення. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. Черкаси: ЧДТУ, 2019. Вип. 55. С. 66–73.
3. Васильченко Л. С. Сутність та сучасні тенденції розвитку маркетингових комунікацій підприємства. Причорноморські економічні студії: наук. журн. Одеса: Причорноморський наук.-досл. ін-т економіки та інновацій, 2019. № 48–2. С. 27–30.
4. Васильченко Л. С. Інноваційні можливості застосування маркетингових комунікацій підприємств в мережі Інтернет. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2019. Вип. III–IV (75–76). C. 96–103.
5. Васильченко Л. С. Розвиток інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства: принципи та фактори. Бізнес-навігатор: наук.-вироб. журн. Херсон: ПВНЗ «Міжнар. ун-т бізнесу і права», 2019. № 6.1–1 (56). С. 143–146.
6. Васильченко Л. С. Вплив маркетингового комунікаційного середовища підприємства на формування поведінки споживача. Підприємництво та інновації: наук. журн. Київ: Міжнар. ун-т фінансів, 2019. № 9. С. 66–69.
7. Васильченко Л. С. Інноваційні інструменти маркетингових комунікацій підприємства. Вісник Східноєвропейського університету економіки та менеджменту. Черкаси: СУЕМ, 2019. № 2 (27). С. 70–76.
8. Васильченко Л.С. Методи та інструментарій дослідження інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві Актуальні проблеми економіки. Київ: Національна академія управління, 2019. 12 (222) С. 84-91.
9. Васильченко Л. С. Аналіз моделей формування поведінки споживачів під впливом маркетингового комунікаційного середовища підприємства. Технологічний аудит та резерви виробництва. 2020. № 1/4 (51). С. 41–44.
10. Коломицева О. В., Васильченко Л. С., Бурцева Т. І. Маркетингові комунікації як фактори в інтегральному методі дослідження конкурентоспроможності підприємства. Інтелект XXI: наук. екон. журн. 2020. № 2. С. 90–93.
11. Боковня А. О., Васильченко Л. С. Вибір маркетингових комунікацій у просуванні брендів підприємств малого бізнесу. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. Черкаси: ЧДТУ, 2020. Вип. 56. С. 149–161.
12. Васильченко Л. С., Стручок О. В. Особливості розвитку маркетингового комунікаційного середовища підприємства в умовах нової парадигми ведення бізнесу. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент. Одеса: МГУ, 2020. № 42. С. 46–49.
13. Васильченко Л. С., Якушев О. В., Литвин С. В. Веб-сайт підприємства як ефективний інструмент маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Вісник Херсонського національного технічного університету. Херсон: ХНТУ, 2020. № 1 (72). Ч. 2. С. 19–24.
14. Коломицева О. В., Васильченко Л. С. Сучасні підходи до розробки маркетингової комунікаційної стратегії для забезпечення сталого розвитку підприємства. Актуальні проблеми економіки. Київ: Національна академія управління, 2020. №2 (224). С. 35-44.
15. Васильченко Л.С., Коляденко О.Л., Іванченко В.О. Особливості маркетингової логістики на підприємствах АПК в умовах зростання підприємницьких ризиків. Причорноморські економічні студії. 2020. Вип.60. C.64-67.
16. Коломицева О.В., Васильченко Л.С., Бурцева Т.І. Управління маркетинговими ризиками підприємств ритейлу. Інфраструктура ринку. 2020. Вип. 50. С. 130-134.
17. Коломицева О.В., Васильченко Л.С., Бурцева Т.І., Пепчук С.М., Деньга Л. Методи маркетингового дослідження цінової політики підприємств ритейлу та їх вплив на поведінку споживача. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економіччні науки. 2021. № 62, Т. c.1. 93-100.
18. Пепчук С.М., Васильченко Л.С., Боковня А.О. Континуум рекламних технологій і маркетингового ціноутворення при формуванні споживчої поведінки. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: «Економічні науки». 2021. № 6 (300), с. 201-207.
19. Коломицева О.В. Васильченко Л.С. Особливості поведінки споживачів в умовах сучасного ринку. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. 2022. №64. с. 88-96.
20. Коломицева О.В., Васильченко Л.С. Peculiarities of the development of economic space of the regions in modern condition. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. 2023. №70. с. 5-15.
21. Захарова О.В., Васильченко Л.С. Управління кадровою безпекою бізнесу як інструмент розвитку економічного простору регіонів країни. Економіка і організація управління. 2023. №3 (51). С. 41 – 51.
22. Бурцева Т.І., Васильченко Л.С., Пепчук С.М., Пальонна Т.А. Роль економіко-математичних моделей та інформаційних технологій в маркетинговій діяльності підприємств ритейлу. Вісник Хмельницького національного університету. 2024. №1. С. 381 – 385.
23. Васильченко Л.С., Пепчук С.М.Одінцов О.М., Особливості позиціонування продукції переробних підприємств АПК. Актуальні проблеми економіки. 2024. №9(279). С. 204-215.
Участь у конференціях
Перелік нагород та заохочень