Васильченко Лідія Сергіївна

Доктор економічних наук, професор,
професор кафедри економічної кібернетики та маркетингу

18006, м. Черкаси, бул. Шевченка 460
роб.тел.:   +380 (472) 511-581
e-mail:    [email protected]
корпоративний e-mail:   [email protected]


Науково-педагогічна біографія

Закінчила Черкаський державний технологічний університет.
З 2005 року – викладач кафедри економічної кібернетики Черкаського державного технологічного університету.
2009 – 2012 рр. – навчання в аспірантурі Черкаського державного технологічного університету.
2013 рік – захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук.
З 2014 року – старший викладач, доцент  кафедри економічної кібернетики та маркетингу Черкаського державного технологічного університету.

2021 рік – захист дисертації на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук.


Основні дисципліни, що викладаються

Ризик в маркетингу, логістика, регіональний маркетинг


Сфера наукових інтересів

Формування маркетингових комунікацій підприємства, маркетингова логістика, підприємницькі ризики, маркетингове забезпечення агропродовольчого ринку.

Інші види діяльності

2017-2020 рр. – Вчений секретар Спеціалізованої вченої ради Д 73.052.02 Черкаського державного технологічного університету

Основні наукові досягнення та здобутки

Автор понад 80 наукових та навчально-методичних праць, в т.ч. 1 навчальний посібник, 3 монографії; 35 статей у наукових фахових виданнях; 25 міжнародних науково-практичних конференцій; 20 навчально-методичних праць.

Основні наукові праці

  1. Коломицева О. В., Чепурда Л. М., Васильченко Л. С. Комунікаційна підтримка у формуванні регіонального ринку освітніх послуг. Вчені записки університету «Крок»: зб. наук. праць. Київ: ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», 2019. № 3 (55). С. 110–116.
  2. Васильченко Л. С. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства: генезис та етапи становлення. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університетуСерія: Економічні науки. Черкаси: ЧДТУ, 2019. Вип. 55. С. 66–73.
  3. Васильченко Л. С. Сутність та сучасні тенденції розвитку маркетингових комунікацій підприємства. Причорноморські економічні студії: наук. журн. Одеса: Причорноморський наук.-досл. ін-т економіки та інновацій, 2019. № 48–2. С. 27–30.
  4. Васильченко Л. С. Інноваційні можливості застосування маркетингових комунікацій підприємств в мережі Інтернет. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2019. Вип. III–IV (75–76). C. 96–103.
  5. Васильченко Л. С. Розвиток інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства: принципи та фактори. Бізнес-навігатор: наук.-вироб. журн. Херсон: ПВНЗ «Міжнар. ун-т бізнесу і права», 2019. № 6.1–1 (56). С. 143–146.
  6. Васильченко Л. С. Вплив маркетингового комунікаційного середовища підприємства на формування поведінки споживача. Підприємництво та інновації: наук. журн. Київ: Міжнар. ун-т фінансів, 2019. № 9. С. 66–69.
  7. Коломицева О. В. Васильченко Л. С. Управління регіональними освітніми мережами: маркетинговий підхід. Збірник наукових праць Донецького державного університету управління «Проблеми та перспективи забезпечення стабільного соціально-економічного розвитку». Серія: Економіка. Маріуполь: ДонДУУ, 2019. Т. ХX. Вип. 311. С. 141–149.
  8. Васильченко Л. С. Інноваційні інструменти маркетингових комунікацій підприємства. Вісник Східноєвропейського університету економіки та менеджменту. Черкаси: СУЕМ, 2019. № 2 (27). С. 70–76.
  9. Васильченко Л.С. Методи та інструментарій дослідження інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємстві Актуальні проблеми економіки. Київ: Національна академія управління, 2019. 12 (222) С. 84-91.
  10. Васильченко Л.С. Етапи процесу формування та розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства Збірник наукових праць Донецького державного університету управління «Проблеми та перспективи забезпечення стабільного соціально-економічного розвитку». Серія «Економіка». Маріуполь: ДонДУУ, 2019. Том ХX, Випуск 313. С. 140-147.
  11. Васильченко Л. С. Аналіз моделей формування поведінки споживачів під впливом маркетингового комунікаційного середовища підприємства. Технологічний аудит та резерви виробництва2020. № 1/4 (51). С. 41–44.
  12. Коломицева О. В., Васильченко Л. С., Бурцева Т. І. Маркетингові комунікації як фактори в інтегральному методі дослідження конкурентоспроможності підприємства. Інтелект XXI: наук. екон. журн. 2020. № 2. С. 90–93.
  1. Боковня А. О., Васильченко Л. С. Вибір маркетингових комунікацій у просуванні брендів підприємств малого бізнесу. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університетуСерія: Економічні науки. Черкаси: ЧДТУ, 2020. Вип. 56. С. 149–161.
  2. Васильченко Л. С., Стручок О. В. Особливості розвитку маркетингового комунікаційного середовища підприємства в умовах нової парадигми ведення бізнесу. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент. Одеса: МГУ, 2020. № 42. С. 46–49.
  3. Васильченко Л. С., Якушев О. В., Литвин С. В. Веб-сайт підприємства як ефективний інструмент маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Вісник Херсонського національного технічного університету. Херсон: ХНТУ, 2020. № 1 (72). Ч. 2. С. 19–24.
  4. Коломицева О. В., Васильченко Л. С. Сучасні підходи до розробки маркетингової комунікаційної стратегії для забезпечення сталого розвитку підприємства. Актуальні проблеми економіки. Київ: Національна академія управління, 2020. №2 (224). С. 35-44.
  5. Васильченко Л.С., Коляденко О.Л., Іванченко В.О. Особливості маркетингової логістики на підприємствах АПК в умовах зростання підприємницьких ризиків. Причорноморські економічні студії2020. Вип.60. C.64-67.
  6. Коломицева О.В., Васильченко Л.С., Бурцева Т.І. Управління маркетинговими ризиками підприємств ритейлу. Інфраструктура ринку2020. Вип. 50. С. 130-134.
  7. Vartanova O., Kolomytseva O., Bilyk V., Budnikevich I., Vasylchenko L., Burtseva T.  Enterprise Competitive Positioning Based on Knowledge Resources Identification. 2021Entrepreneurship and Sustainability Issues. Vol.9. N1. P. 529-541. https://doi.org/10.9770/jesi.2021.9.1(33)

Монографії

  1. Васильченко  Л. С.  Маркетингові комунікації підприємства: стратегічні вектори розвитку в епоху цифрової економіки : монографія / О. В. Коломицева, Л. С. Васильченко, С. М. Пепчук ; М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : видавець Гордієнко Є. І., 2022. – 455 с.


Участь у конференціях

Брала участь в 25 міжнародних науково-практичних конференціях

Перелік нагород та заохочень

Грамота Черкаського державного технологічного університету (2015 р.) , Почесні грамоти Черкаського державного технологічного університету (2010 р., 2014 р. 2016 р.).
Подяка міського голови  (2020 р.)
Диплом лауреата обласної премії молодих науковців Черкащини (2023 р.)

Профілі науковця