Дні студентської науки ЧДТУ – 2024

23 квітня 2024 р. на кафедрі економічної кібернетики та маркетингу відбулась конференція в рамках Днів студентської науки ЧДТУ, що зібрала найсвіжіші дослідження та ідеї в сфері маркетингу.

Теми доповідей були вибрані з огляду на їхню актуальність та цікавість для галузі. Студенти представили роботи на такі теми, як використання соціальних мереж у маркетингових стратегіях, ребрендинг під час війни, сучасні інструменти антикризового маркетингу, виклики та перспективи розвитку маркетингу під час війни, латеральний маркетинг, обмеження реклами в інтернет-індустрії, вплив культурних особливостей на споживчу поведінку, роль інфлюенсерів у цифровій рекламі, перспективи використання штучного інтелекту в маркетингу та багато іншого.

Захід вразив не лише широким спектром тем, але й професійним рівнем підготовки студентів. Учасники конференції продемонстрували високу ерудицію, аналітичні здібності та вміння ефективно презентувати свої дослідження. Вони вільно володіли як теоретичними знаннями, так і практичними навичками в сфері маркетингу.

Вітаємо переможців:

І місце –  Анастасія Шмиголь (МкМ-23), науковий керівник доц. Бурцева Т.І. та Олівія Куллаб (Мк-207), науковий керівник доц. Ганжала І.В.;

ІІ місце – Тетяна Терещенко (МК-207), науковий керівник проф. Коломицева О.В. та Анастасія Садовська (МК-217), науковий керівник ст. викладач Сергієнко О.А.;

ІІІ місце – Валерія Гончаренко (МК-227), науковий керівник ст. викладач Шевченко Н.С. та Каріна Пінчук (МК-237-1), науковий керівник к.т.н., доц. Пальонна Т.А..

Захоплюючий обмін ідеями та дискусії, що відбулися під час конференції, стали важливим кроком у підвищенні рівня наукового дослідження та практичного застосування знань у сфері маркетингу. Університет може пишатися своїми талановитими та амбітними студентами, які здатні привнести вагомий внесок у розвиток маркетингової науки та практики.