Здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» долучились до презентації результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами»

14 вересня 2021 року,  здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» та викладачі кафери економічної кібернетики та маркетингу долучились до презентації результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами», що було проведено Представництвом фонду імені Фрідріха Еберта в Україні в партнерстві з компанією ing]DIVISION та Українською Асоціацією Маркетингу.  Результати дослідження ґрунтуються на Всеукраїнському репрезентативному опитуванні та результатах експериментів, проведених, зокрема,  за допомогою технології eye-tracker.