Здобувачі першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» долучилися до онлайн зустрічі з засновником та креативним директором  Bickerstaff.853 Іллею  Ануфрієнком

Здобувачі першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» 14 березня 2023 року  долучилися до онлайн зустрічі з засновником та креативним директором  Bickerstaff.853 Іллею  Ануфрієнком.  

Презентована спікером тема зустрічі – «Креатив під час кризи»  є надзвичайно актуальною в теперішній час для  українських підприємців, які прагнуть створювати комунікації, здатні просувати національні бренди не спекулюючи на темі війни. Зі слів Іллі Ануфрієнка, успіх комунікаційної політики брендів сьогодні залежить від чіткого розуміння того, що турбує суспільство та імплементації сучасних ціннісних установок споживачів в комунікаційні повідомлення брендів. Саме такий підхід в розробці комунікаційної політики дозволить брендам впливати на навколишній світ шляхом створення якісної комунікації, доведення до споживачів позиції, правди і користі брендів. На думку спікера, головне завдання комунікації сьогодні – знайти свою «суперсилу» та цікаво про неї розповісти.