Здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності “Маркетинг”  ознайомилися з діяльністю магазину «Епіцентр»

Вже традиційною для студентів-першокурсників спеціальності «Маркетинг» стала  пізнавально-навчальна екскурсія до найбільшого непродуктового рітейлера України  – ТОВ «Епіцентр К». Це компанія, яка має цікаву історію створення, розвитку і трансформацій. Компанія, яка може поділитися досвідом формування сильного бренду, репутаційного капіталу, соціально відповідального маркетингу.
Дякуємо Юрію Михайленку, який вже не перший рік сприяє організації екскурсії для наших студентів, підтримує ініціативи, залучає досвідчених фахівців. Цього року – це Максим Усмединський! Легка мова діалогу, творчий підхід до подання матеріалу студентам, розкриття деяких секретів, наочна демонстрація дії «золотих правил» мерчандайзингу, обговорення особливостей діяльності в умовах війни, зміни уподобань споживачів, їхніх мотивів, пріоритетів, цінностей та потреб.
Сподіваємось на продовження традиції і в наступному році!