Cтуденти-маркетологи першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти долучилися до 9-го Харківського студентського фестивалю реклами

1 грудня студенти-маркетологи першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти долучилися до 9-го Харківського студентського фестивалю реклами, організаторами якого виступили Спілка рекламістів України та Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця.
Відвідали в онлайн форматі виставку конкурсних робіт, на якій була представлена і робота студентів кафедри економічної кібернетики та маркетингу (Event project). Крім того, програма заходу була насичена цікавими та актуальними майстер-класами від професіоналів. Зокрема, дякуємо за представлену інформацію:
– Євгену Ромату (Голова Спілки рекламістів України, професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка), тема майстер-класу: «Куди рухається реклама? Світова та національна»;
– Вікторії Аннопольській (директорка ТРК Simon, продюсер медійної групи «Об’єктив»), тема майстер-класу: «Реклама на телебаченні: що за лаштунками?»;
– Олені Старостенко (громадська діячка, експертка зі зв’язків із громадськістю, культуролог), тема майстер-класу: «Як ефективно провести івент»;
– Катерині Ларіній (доцент Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, маркетолог, бренд і SMM стратег), тема майстер-класу: «Як створити рекламу з нуля: на прикладі Starbucks»;
– Олексію Лідовському (автор цифрового контенту, керівник компанії Prioritet group, засновник онлайн-телеканалу JCC online), тема майстер-класу «Більше, ніж просто банери: мистецтво створення волонтерських кампаній».
В цілому, яскравий, емоційний та продуктивний день. Митці та креатори з усієї країни зібралися, щоб подарувати відвідувачам  естетичні та інноваційні перформанси, розкриваючи весь мистецький потенціал рекламного світу. Чудовий мотиватор для подальшого навчання та розвитку в області креативу.
Дякуємо за досвід та натхнення!